Vuurwerk

Discussie in 'De lounge' gestart door Kleine, 30 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    Aaarhhg

ff me kwaadheid lozen hier

tegenover mij wonen 3 kut kinderen jah sorry echt kut kinderen! :evil:

in de zomer begon het al, als ik me katten riep hoorde je het al

droppieeee kut katttt

en zo ging het de hele zomer door.

En nu jah hoor gister schoot me kat door het raampje heen en verstopte zich eigen in de klerenkast, dus ik ging even buiten kijken

hadden ze gwn vuurpijltjes op me kat geschoten :evil:
    ( er lagen 3 vuurpijltjes op de deurmat )
    hadden ze via hun raam geschoten

OHHHWW ben zo kwaad he ik begrijp het zijn kinderen maar fatsoen hebben ze totaaaal niet!

nu net weer zaten ze weer te schieten nu zit me kat bang onder me bed

ben ik staat om de politie te bellen !

sorry hoor moest het even kwijt

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Njah, zeg..!
    Daar zou ik ook eg boos om worden..
    wat eeen $%^&* KINDEREN
    Volgens mij mag je gewoon naar de politie bellen, maar ik weet niet of ze daar iets mee gaan doen?

3. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    jah dat is het juist ik ben bang als ik de politie bel en ze weten dat het van mij komt

dat ze me katten helemaal pakken

zo'n gevoel heb ik dan weer he

kvindt het egt zo zielig me katten moeten al morgen avond een hel doormaken en nu beginnen ze al :(

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    gewoon de politie bellen
    vuurwerk wordt afgepakt want z mogen morgen pas beginnen om 10.00

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik word ook altijd zo moe van die etterbakken die het leuk vinden om vuurwerk naar dieren te gooien.
    De politie bellen heeft hier geen zin, je mag blij zijn als er na een half uur eindelijk een agent aan komt kakken. Maar dat is per regio verschillend.
    Er zelf wat van zeggen, vinden ze vaak leuk en lokt alleen maar uit tot nog meer geklier naar jou en de kat toe.
    Hmmm, maar stilletjes hopen dat ze er een vingertje afknallen.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Idd gewoon de politie bellen hoor!
    Het is al zo moeilijk voor die beesten.
    Mijn 4 katten hier zijn ook helemaal van slag en dan zitten ze gewoon binnen.
    geef je kat maar een dikke knuffel

7. sim

sim Niet meer actief

ik heb sowieso al een bloedhekel aan vuurwerk, en helemaal als ze er ook nog eens mee op dieren gaan schieten :x

het is hier ook al weer elke avond raak, karbit (ofzo), vuurwerkpistolen en nog meer van die harde knallen.

hondjes helemaal in paniek, kinderen steeds wakker. heb gister twee keer gebeld, maar of het iets heeft uitgehaald?

8. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    ik denk dat het idd niet zoveel zin heb om de poltitie te bellen

voordat ze er zijn, zijn die kinderen er al mee opgehouden

hopelijk is het snel voorbij dat gekke vuurwerk gedoe

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou aangiften doen wegen dierenmishandeling MET vuurwerk. Kijken of ze dan nog hard lachen

10. Niet meer actief

Idd, aanpakken die hap!

Zou er eerst zelf naar toe gaan en als dat niet helpt, politie!

Grrrrrrrrrrr :evil:

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Kun je niet eens aan de deur gaan om met de ouders te praten? Ik weet niet hoe oud die kinderen zijn, maar wellicht dat dat helpt. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks en inderdaad aangifte van dierenmishandeling doen...

Voor dieren heb je trouwens homeopatische tabletjes zodat ze wat minder angstig de knallen tijdens oud en nieuw doorkomen, wellicht is dat een optie voor je katten.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij mijn ouders thuis hadden we ook altijd katten.
    Die hielden we gewoon een paar dagen binnen rondom oud en nieuw.

Zijn het niet je buurkinderen dan zijn het wel anderen die met vuurwerk lopen te knallen.
    Om daar nou de politie voor te bellen vind ik ook wat overdreven...

Fijne jaarwisseling,

Anakin.

13. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi Anakin,

Ben het helemaal met je eens, wij hebben hier 4 (buiten)katten en die zitten nu ook al een paar dagen binnen. T's even opletten met de kids dat ze geen deuren openlaten maar het is idd maar voor een paar dagen. Het hoeft niet eens te zijn dat een ander vuurwerk op je kat gooit, ze kunnen ook schrikken en door die angst weglopen.

Even een paar dagen per jaar binnen houden, lijkt me niet zo moeilijk.

Groetjes en fijne jaarwisseling

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou ook je katten even binnen houden deze dagen. Doen wij zelf nu ook..
    En een praatje met de ouders?

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Onze kat houden we nu ook binnen. Morgenochtend mag hij er vroeg nog even uit om een uur of 7, maar vanaf half 10 ofzo, wanneer al die jongetjes met vuurwerk weer op straat verschijnen, blijft hij mooi binnen tot nieuwjaarsdag.

16. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik zou de ouders aanspreken. Wat zijn dat voor achterlijke dingen zeg, op een kat vuurwerk afsteken... Dieptriest, echt waar. Laat mij er nooit achter komen dat mijn kinderen zo met vuurwerk omgaan, dan zwaait er wat.

Hou je katje maar lekker binnen als het kan!

Flientje

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.223
    36.001
    113
    Ik zou de politie bellen, hebben wij vanmiddag ook gedaan. Er waren namelijk jongens aan het proberen vuurwerk door het raam naar binnen te gooien, zon in de kamer van jesper! Gelukkig was ik er zelf niet, want ik was helemaal geflipt. Mijn vriend is er nog achter aan gegaan, maar kon ze niet meer pakken, want Jesper was alleen thuis, dus hij kon niet te ver weg. Toen hebben we de politie maar gebeld.

Wat kan er op die manier wel niet allemaal gebeuren! domme idioten allemaal.

18. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik HAAT vuurwerk. Durf amper met de wagen over straat omdat op ieder hoek een irritant ventje vuurwerk staat te knallen. Ze kijken niet waar ze gooien en voor het zelfde geld komt het in de wagen!
    Zou trouwens zeker melding maken bij de politie, het is nou eenmaal verboden tot 31 dec 10.00!

19. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    zooooo irritant van die rot blagen die precies voor ons huis rotjes afsteken. Wordt m'n meisje van 4 weken zoooooo onrustig van..... Zit ik de hele dag met een kind dat helemaal over de zeik is. *zucht*

Deel Deze Pagina