Ach nee wat erg zeg, en zeker op deze manier. Veel sterkte. Ik heb pas geleden een konijn moeten laten inslapen, dat was ook erg. jennie
Jeetje zeg, de tranen biggelen langs mijn wangen. Arm dier! Ik wens jullie heel veel sterkte. En voel je niet schuldig...het is echt een ongeluk, had niemand iets aan kunnen doen! Liefs Merel
Jeeeetje bluesky... Natuurlijk wil je na zoiets echt je verhaal kwijt... Wat een drama en een verdriet... En zoals je zelf ook al zegt: het was een stom ongeluk en daar kan niemand iets aan doen of veranderen... Het laatste wat je voor Lucky hebt kunnen doen, heb je gedaan! Schuldgevoelens hebben geen zin... Ik weet zeker dat Lucky het ook niemand zal aanrekenen... Misschien zichzelf dat ie daar weer zo nodig moest staan Maar Lucky zal ontzettend veel van jullie gehouden hebben en met liefde naar jullie kijken nu denk ik... Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd waarin het verlies zo hevig aanwezig is... Neem de tijd om het een plaatsje te geven op jullie eigen manier! Want hoe je het ook went of keert.. Jullie hebben een vriend verloren... een lid van het gezin.. En dat doet pijn! Verschrikkelijk veel pijn! En die site is idd heeeeel erg mooi.. Ik kende hem al en ga uit voorzorg al bijna nooit kijken.. Hou ik mijn tranen ook niet
Ach jeetje meid, wat erg dat je je maatje op deze manier moest laten gaan. Ik kan me voorstellen dat je man zich heel erg schuldig voelt maar het was een ongeluk. Groetjes Anita
O meid wat eg ik zit hier met dikke tranen! Wat moet dit ongeloofelijk moeilijk zijn voor jullie! Ik wil jullie dan ook veel sterkte wensen met het verlies van een dierbare! Dikke knuffel!
Jeetje meid wat vreselijk!Ook voor je man hij zal zich idd vreselijk rot voelen maar het was een ongeluk Ik weet wat het is om je trouwe viervoeter in te moeten laten slapen maar neem van mij aan dat hij nu over de regenboogbrug is en daar heel gelukkig is.Veel sterkte meid! Liefs,Claudia
Ocharme dat diertje... Dat is inderdaad geen manier om te gaan, en jullie zullen je vast wel rottig voelen. Probeer je niet schuldig te voelen, ongelukken hoe stom ook kunnen immers gebeuren... Veel sterkte in het verwerken van dit verlies. (Hier is onlangs voor onze deur een klein hondje aan de leiband doodgebeten door een grote hond die niet aangelijnd was, de eigenares stond erbij en kon niks doen want die grote hond lag er bovenop... Wij zijn met heel de buurt klacht gaan indienen bij de politie want dit vonden wij niet kunnen en het was ook zo zielig voor die dame! Dat zijn vreselijke dingen als je hondje sterft op een manier die je gewoon nooit kon voorzien)
Heel veel sterkte jullie moeten je niet schuldig voelen zulke dingen gebeuren nou eenmaal, en dat kan je niet trg draaien. liefs melissa
Oh, wat zielig, veel sterkte en je man moet zich echt niet schuldig voelen hoor, hij kan het ook niet helpen!
Meiske toch... wat een verdriet moet jij nu voelen. Ik kan me goed voorstellen dat je dit even flink van je af moest schrijven, want dit gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten! Maar weet je, een ongeluk kan ik een heel klein hoekje zitten. En hoeveel pijn het ook doet, jullie hebben het lieve beestje met zoveel liefde en respect behandeld door hem laten in te slapen. Dat is het beste geweest, en jullie hebben hem het beste gegeven! Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende tijd. Zoek lekker troost bij elkaar en geef het een plekje. Ik weet helaas ook hoe verschrikkelijk moeilijk het is om een geliefd huisdier te moeten missen. Liefs Debbie
Nee, hij weet dat ook wel, en ik heb hem al 100 keer verteld dat ik hem niks kwalijk neem, maar ja, je gevoel leid een eigen leven, hè... En ik weet ook wel dat we de juiste beslissing hebben genomen door haar meteen in te laten slapen, maar dat maakt het echt niet makkelijker...