Meer genieten van het leven want dit jaar hebben we wel geleerd dat het leven soms zo afgelopen kan zijn! ( Giovanna was er bijna niet meer) Ik wil graag nog 20 kilo afvallen! Ben er al 40 kwijt maar had even de motivatie niet om verder te gaan!
pff al 40 kilo kwijt knap hoor. Mijn goede voornemen goed voor me mannen zorgen en een mooi kindje op de wereld zetten midden in de zomer
Lekker verhuizen in maart, genieten van onze gezinsuitbreiding in augustus en vrolijk door het leven gaan
Mijn goede voornemen is meer genieten van de dingen die ik wel heb en minder balen van de dingen die ik niet heb!
Mijn goede voornemen is sterk blijven in de moeilijke dingen die nu gaan volgen! Ik ga het redden in 2008 .
In de volgende volgorde: bevallen, voor mijn dochter zorgen, mijn herseninfarct helemaal te boven komen en mijn conditie terug krijgen zodat ik weer mijn oude energieke zelf en een vrolijke mama en echtgenote in topconditie ben!
Ik wil nog 10 kilo afvallen, ben al over de helft pfff maar moet nog even doorzetten.. En zorgen dat mijn meissie een mooi en gelukkig jaar krijgt vol liefde en geborgenheid