Zoals de titel al zegt... Welk koffiezetapparaat heb jij? Onze senseo is overleden en willen graag echte koffie met verse bonen. Nespresso hebben we ook staan, maar vind ik best duur. We zoeken dus iets nieuws waarbij de bonen direct gemalen worden! Welke raden jullie aan?
Wij hebben een seaco....kijk eens op Espresso en nespresso machines scheelt echt een hoop geld en super service!
Ik heb de Senseo Sarista, heerlijk apparaat. Maakt wel veel geluid maar je hebt '' echte '' verse koffie. Navul verpakkingen kosten 5 euro en daar zet je zo'n 22 kopjes koffie mee. Die zou ik dus aanraden.
Hebben we ook voor gekeken. Nadeel vind ik dat je dan weer vastzit aan hun koffie. Of kan je zelf die bonen bijvullen ?
Wij gebruiken trouwens de bonen van v&d espressobonen. Kopen vaak een voorraad met het prijzencircus, een kilo bonen kost dan 8 euro en wij doen twee maanden met een kilo ( gem 6 koppen p dag)
Ik vul ze gewoon bij met Aldi koffiebonen Ff bovenkantje opsnijden en nieuwe koffie in doen hahaha En ik denk dat supermarkten vast wel met huismerken gaan komen straks
Wij hebben de Philips Saeco Xsmall, super fijn apparaatje en nog redelijk te betalen. Philips Saeco espresso apparaat HD8743/11 Koffie vindt u voor 191,00 bij BCC. U kunt de Philips Saeco espresso apparaat HD8743/11 thuis laten bezorgen of GRATIS afhalen Ik heb eerst ook voor de Sarista gekeken, maar in verhouding zijn die bonen gemiddeld 4x zo duur als de bonen die wij hier nu in het apparaat gooien, vond ik toch een beetje zonde...
Aahh dus dat kan dus wel dacht dat het ivm vacuüm van de bonen oid niet kon, maar hij doet het er niet minder om dus?
Zeker zwaardere kwaliteit, makkelijk in onderhoud en echt heerlijke hete koffie. Bonen malen maakt wel wat herrie maar dat is al snel als je bonen vers maalt. Is een seconde of vijf, de rest hoor je alleen de koffie lopen in je beker.
Dachten wij toen inderdaad ook, we hebben toen gewoon 1x geprobeerd en sindsdien doen we niet anders. Soms koop ik er wel eens eentje omdat ik twee vrienden heb die caffeine vrij drinken maar voor de rest vul ik dus gewoon bij
Deze hebben wij ook, erg lekker. Mijn schoonzus vult die dingen trouwens zelf met bonen, je moet dan alleen niet een groot gat maken om die bonen erin te doen.
Wij hebben een jura, iets duurder apparaat, maar gaat dan inmiddels ook al 5 jaar mee, en wordt dagelijks veel gebruikt
Hier 1 van Melitta, was rond de 600 euro, heeft als voordeel dat je 2 verschillende soorten bonen erin kunt doen en dat je de sterkte van de koffie erg secuur kunt instellen
Wij hebben sinds pas, naar aanleiding van testen vd consumentenbond, de Delonghi magnifica ECAM22110. (Beste koop) Kan heel goed verschillende sterkte koffie maken en gebruik maken van gemalen koffie. Wij hadden een senseo, maar deze lekte. Had geen zin om weer iets in die trant te nemen. En semi verplicht hun bonen te nemen. Met de koffiepads ging DE ook zomaar de samenstelling wijzigen..