Hai allemaal, Ik krijg nu het zonnetje begint te schijnen, zin om te gaan BBQ-en. Nu hebben we alleen van die wegwerp dingetjes. Graag wil ik een goede BBQ kopen. Wat is een goed merk BBQ en wat is er beter, gas of kolen?? Alvast bedankt voor de tips!
Zelf ben ik meer van de kolen, dat ruikt lekkerder en geeft je eten ook meer een bbq-smaak. Wij hebben nu een jaar een weber en het eten smaakt prima, volgens mij man (die altijd naast de bbq staat) is het ook een geweldig ding om mee te werken.
Wij zijn wel van het echte werk, dus kolen! We hebben een Weber (zo'n ronde met deksel) en zijn daar al 3 jaar heel tevreden over!
Hier ook een liefhebber van kolen, ook vanwege de smaak en het is toch wat meer BBQ wat betreft het merk kan ik je niet helpen, wij hebben een heel goedkoop ding gekocht voor 22,- bij de blokker of lidl geloof ik. Maar wij zijn maar met zn 2en en hebben een balkon, dus dit gaat prima
wij hebben een gas en een kolen van weber. gebruiken alleen die op kolen van weber. datz egt genoeg den ik
BBQen zonder kolen en dus met bijvoorbeeld gas is geen BBQen Wij hebben zo'n stenen BBQ gekocht bij de Gamma, erg goed en ziet er nog leuk uit ook in de tuin, ook hebben we nog een weber ( wie niet zo te lezen hier in het topic hihih ) maar die gebruiken we eigenlijk alleen als we ergens op locatie gaan BBQen, dan nemen we die mee..
Dit is dan geen Weber, maar wel een leuk design. Jammer van de prijs. à 499,- Damn!! barbecook® PUUUR
nep of niet ik vind onze skottelbraai op gas echt zo'n ideaal ding!! je kan er mee Bbqen, wokken, pannenkoeken bakken, als oventje gebruiken!! Ideaal voor mee op vakantie!! Echt heerlijk!
Wij hebben er 1 op kolen. Van rvs gemaakt voor mijn vader denk zo`n 20a25 jaar geleden. Nu hebben wij hem. Echt super.
Hier ook al 6 jaar een weber! Als je er een op kolen/briketten neemt, koop dan ook een bbq starter, dan zijn de kolen sneller warm.