hoi ladies wie kan mij hie anwoordt op geven vanmiddag had ik ineens steken in mn zei rug (rechts) een stuk of 20 en ineens was het weg onderin Volgens mij heb ik mn ei al gehad denk wat is dit nu weer
Hoi Danjo, Ik denk eerlijk gezegd dat het toch misschien je ei is. Voor een innesteling is het nog te vroeg volgens mij.
Hm geen slijm verders heb ik allemaal al achter de rug hm mischien wel gewoon weer iets wat niks zal wezen
gewoon ff afwachten...wie weet...hihi maar laat je niet gekmaken, al doe ik zelf hetzelfde hoor makkelijker gezegd dan gedaan he...hihi
Ik heb rond mijn ei altijd pijn in mijn onderbuik. Maar ja dat ben ik. Misschien dat andere vrouwen andere pijntjes hebben rond die tijd. Als je rond die tijd geklust hebt duimen we voor je.
Tja het kan inderdaad vanalles zijn, je weet het niet. Rond mijn eisprong heb ik ook weleens lage rugpijn, ook kleine steekjes zeg maar.
Hey hey, Dat heb ik 2 weken geleden ook gehad, ik kreeg ook ineens zwaar pijn in me onderrug rechts ik kon niet lopen en zelfs liggen deed pijn was k naar de dokter geweest en er was helemaal niks aan de hand. Dus het zegt niet veel hoor. Groetjes,Daisy