Mijn hormonen of die van een ander?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peetje80, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Moet dit effe van me af typen. Heb vanmorgen mijn oma gebeld om te vertellen hoe het bij de VK was. Leuk gesprek, opgehangen en na 5 minuten belt ze weer terug.
    Zegt ze: "je had het maandag over dat kraambed voor je schoonzus" (had met mijn schoonzus afgesproken dat ze mijn bed mocht, maar das niet handig want we schelen maar 3 week, dus had het logeerbed van mijn ouders gevraagd). Kan je schoonzus dat niet via thuiszorg regelen, tis maar onzin dat jij dat moet doen. Je loopt bijna op je eind, je bent veel te goed voor een ander, bla bla bla.
    Dus ik zeg gewoon, wij hebben dat zo afgesproken, niet bij stil gestaan dat je een bed kunt lenen van thuiszorg, maar heb het afgesproken, dus kom dat gewoon na.
    Maar schijnbaar was dat antwoord niet voldoende, want ze ging maar door. Dus heb ik maar gezegd dat ik geen zin in dit soort gesprekken heb. En ik weet wel, ze bedoeld het waarschijnlijk goed, maar je hoeft toch niet een andermans mening door je strot geduwd te krijgen.
    Op de een of andere manier presteren anderen het iedere keer weer mij compleet over de zeik te krijgen. En het dan ook nog eens op mijn hormonen te gooien. Ach kind, zijn je hormonen, bla bla bla.

Laat mij toch lekker mijn ding doen, op mijn manier.......

Liefs Petra

2. Sassa

Sassa Lid

5 jun 2006
    56
    0
    6
    in een winkel
    noord holland
    Ja ik herken dit helemaal :(
    als je je eigen mening geeft en die ook volhoudt dan is t gelijk ...Dat zijn je hormonen ... bla bla bla
    terwijl ik normaal ook gewoon zo ben.. ik wil alles ook gewoon op mn eigen manier doen.. meningen van anderen zijn welkom maar ik beslis nog altijd zelf...
    hoevaak je nu dan wel niet hoort ...Dat zijn je hormonen pfff om gek van te worden :(
    naja meis nog even volhouden dan kunnen ze dat niet meer zeggen ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik snap je helemaal. Zelfs als ik niet onder de hormonen zat zou ik zo als jij nu reageert reageren hoor.

Jij hebt die keuze gemaakt, en zelfs uitgelegd waarom. Dat moet voldoende zijn. Natuurlijk bedoelt ze het goed, maar ze kan ook te ver gaan in haar advies.

Dus.... niks alleen hormonen,

4. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Tis net als mensen tegen je zeggen "ben je sjagerijnig?" en je zegt nee, dat ze door blijven drammen van "jawel hoor, ik zie het toch aan je". Ik ben ook altijd al zo recht door zee geweest als ik nu ben. Alleen lijkt het alsof anderen er nu ineens last van hebben!
    Gelukkig hoef ik idd nog maar even....... :D En dan zien hoeveel goedbedoelde "adviezen" je van een ander krijgt, hahahahaha.

5. Sassa

Sassa Lid

5 jun 2006
    56
    0
    6
    in een winkel
    noord holland

whahaha krijgen we dat weer ;)
    het is inderdaad vaak goed bedoeld en wie weet zitten er ook nuttige adviezen bij :) maar ze moeten niet doorzeuren dat t op hun manier moet...
    want t blijft ONS kindje ...
    kijken waar ze t dan op gooien als we er tegen in gaan ;) misschien hebben we dan wel een postnatale depressie 8) :rolleyes:

geniet gewoon van je kleintje strax ...dan komt t uiteindelijk ;) allemaal goed

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja en als je dan weer ongesteld wordt is het weer...zeker ongesteld? Lekker makkelijk, die vrouwelijke hormonen! Wij hebben geloof ik geen karakter maar hormonen die ons innerlijk bepaald...

Deel Deze Pagina