Hallo allemaal, Vandaag had ik mijn 2e bezoek aan een fertiliteitsarts. Vandaag hebben we te horen gekregen dat gezien mijn leeftijd 39 ze ons na 14 maanden gaan helpen. Alle 1e onderzoeken en echo's zien er goed uit en hoeven we ons in 1e instantie geen zorgen te maken over belemmeringen die een zwangerschap in de weg staan. Vanaf mijn volgende cyclus gaan ze de eisprong volgen en moet ik vanaf dag 10 om de 2 dagen voor een echo. En op het moment dat de sprong er aan zit te komen krijgen we een samenlevingstest. De volgende dag moeten we terugkomen om te kijken of de zaadjes goed de weg kunnen vinden en mijn cervix slijm toegankelijk is. Mocht alles goed zijn en een zwangerschap in die maand toch is uitgebleven gaan we de maand erop starten met IUI of direct met IVF maar het daadwerkelijke plan horen we na de volgende cyclus. Ik vroeg mij eigenlijk af.. Zijn er ook vrouwen die gelijk na de meting zwanger zijn geworden omdat ze toen precies op het juiste tijdstip waren ? is misschien een gekke vraag.. maar vroeg het me het gewoon af.. ik moest de thermometer en de ovulatietesten (voorlopig) aan de kant gooien.