Hallo meiden, Mocht ik ooit weer een meisje krijgen, wat vinden jullie dan bij Britt passen? Mijn favorieten (Lynn, Tess en Nora) komen al in mijn directe omgiving voor, en deze wil ik dus niet, hebben jullie ideëen?
Ik vind persoonlijk Lilan een hele leuke naam voor een meisje. En ook goed bij Britt passen, klinkt ook wel scandinavisch
Ook leuk! Maar dan heb je wel twee benamingen voor mensen uit engeland en noorwegen he. Als dat je bedoeling is, leuk. Anders niet
mijn kids hebben scandinavische namen. jesper en kirstin. du s kirstin vind ik wel mooi! krijg nu een derde maar vind het erg moeilijk om weer een leuke jongens en meisjesnaam te bedenken...
whoehahahaha...kom niet meer bij. Nee daar had ik nog niet bij nagedacht. Maud vind ik wel heel leuk, maar mijn mannetje niet
Ik kan je helpen met wat Deense namen die passen bij Britt: Fie (fi-uh) Elin Else Freja Elvy Lene Lone Liv Lykke (geluk) Maja Maren Mette Mia Mona Nanna Elenor Honora Signe (sie-nu) Thora Succes! Liefs, Sarah P.S ik vind Noor heel erg leuk. Bijnaam Noortje!