Vaak vragen ze bij een sollicitatiegesprek een paar goede en slechte eigenschappen. Lastige vraag vind ik zelf. Wat zouden jullie antwoorden als jij die vraag krijgt? Het moet toch een beetje positief blijven, maar natuurlijk ook weer niet overdrijven. Ben benieuwd! groetjes Setje
hahahaa, nee dat zou pas stoer zijn! Mijn man neemt vaak sollicitatiegesprekken af en zegt: Je kan er beter al pratende achter komen.
Ja, zo jaren 90 die vraag :-s Maar de kunst is toch om er stiekem iets positiefs van te maken... Dus niet dat je ongelofelijk slordig bent, maar dat je door je talent voor multi-tasken nogal eens chaotisch kan overkomen, wat je natuurlijk helemaaaaal niet bent! Of dat je door je perfectionisme soms wat bot kan overkomen op je jolige collegae... Dat soort dingen. Maar ik vind het een kansloze vraag. Het is wel wat hanna zegt, veel beter gewoon gezellig praten met je nieuwe baas ipv een sollicitatiegesprek, veel mensen zijn door de zenuwen zichzelf niet...
dat je zo perfectionistisch bent als slechte eigenschap Ik zeg altijd eerlijk dat ik het moeilijk vind om anderen in te werken (dat is eigenlijk ook nooit ndig in mijn functie). En ik zeg dat ik erg direct ben.