Nou, heb de bankgegevens binnen hoor, Niet te geloven!!!!! Valse loonstrookjes van een bedrijf in DenHaag maar wel met mijn sofinummer en al mijn gegevens :s Die handtekening die ze van me hebben nagemaakt zag er echt zwaar nep uit Vaag dat het ze gelukt is als ik het zo zie
Neeeee, ik kreg de brief pas eergistert terijl het geld eind oktober al uitbetaald is!!! HEb al die tijd van niets geweten, maar de bank was wel al bezig met de fraudezaak... Dus het geld hebben ze...
Hmm.. m'n ma is al een poosje bezig met alle adresgegevens en andere persoonlijke gegevens te verbranden (ofwel in een asbak, of in de houtkachel) en ik dacht dat ze paranoide bezig was.. Maar nu ik dit zo lees, is het toch geen verkeerd idee.. Hoop dat het snel is opgelost, en er geen staart aan komt!
Ik zou zeker een klacht indienen bij de bank. Als dit niets helpt dan kun je een klacht indienen bij Kifid. Blijf erop zitten bij de bank dat alles gezuiverd wordt op jouw naam, zeker de BKR registratie van het krediet!
O dat lijkt me echt heeeeeel naar. God mag weten wat ze nog meer hebben gedaan idd. Ik zou de bank wel schriftelijk iets naar jou laten bevestigen dat jij niet verantwoordelijk bent ofzo. Straks heb je een BKR op je naam
De bank is er voor verzekerd? Uhm, ja, maar iedere keer dat de verzekering uit moet keren, gaan de premies dus wel omhoog. Uiteindelijk betalen wij dus allemaal mee aan de laksheid van de banken. :x
Nou, heb net aangifte gedaan en dat had nogal wat voeten in de aarde. Ze wist totaaaal niet waar het over ging in het begin, snapte er de ballen van.Vervolgens ging ze dan toch maar met de aangifte beginnen. Ze typte met 2 vingers ongeveer 1 aanslag per minuut zeg maar .... Ze wist de afsluitzin niet en heeft daar 10 minuten over na lopen denken. Toen heeft ze er net zo'n blonde collega bijgehaald en hebben ze nog eens 10 minuten zitten nadenken over een afsluitzin Nou, uitgeprint en alles, stonden er fouten in ... zucht .... Gelukkig dat ik het goed door heb gelezen want vertrouwde er al niet op dat het vlekkelooos gegaan was haha... Weer het systeem in, aangepast met veel bombarie, uitgeprint en klaar PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!! Ben dik 2 uur bezig geweest dus he Nah jah, aangifte is in elk geval gedaan, straks even alle papieren opsturen naar de bank en dan maar afwachten hoe en wat.
Daar kan ik ook wel boos om worden. 2 uur voor een aangifte, omdat de agent niet competent is? Dat leidt er wel toe dat steeds meer mensen klagen over de politie en minder mensen aangifte doen.
De agent die de aangifte opnam was vast en zeker een 1 streper Bedoel, iemand die de opleiding nog doet of er net klaar mee is.
Oh wat een gezeik zeg! Ik zou zeker die bank mede verantwoordelijk stellen, het is gewoon laks wat ze hebben gedaan. Sowieso een flinke klachtenbrief schrijven en gewoon EISEN dat je er geen verdere gevolgen van ondervindt. Alles zwart op wit, dan heb je altijd wat om het te bewijzen. Succes!
Begrijp ik nu dat je op 5 januari je ID bent verloren? Als je je ID verliest moet je ten alle tijden aangifte doen bij de politie. Zo kun je aantonen dat alles wat er na die tijd gebeurd is niet van jou afkomstig is. Heel veel sterkte met deze rotsituatie, ik hoop dat het snel recht getrokken wordt.