Hoi, Ik wilde laatst fotos bestellen bij kruidvat, alles uitgezocht en betaald!(dat kon wel) krijg ik ineens dat er een fout is opgetreden, mn computer is te goed beveiligd (wist niet dat dit kon). Dus zei zeggen dat als ik fotos wil bestellen ik tijdelijk de beveiliging lager moet zetten maar kan dit niet anders? Ik weet nl niet hoe dit moet. Of kan ik beter bij een ander fotos bestellen? groetjes violet
Moet je niet een speciaal programma downloaden voor Apple? Moet bij veel online foto album makers wel namelijk. Maar dat de beveiliging te hoog is heb ik nog nooit gehoord hoor Ik zou ergens anders bestellen trouwens
Dank voor je reactie, O een speciaal programma ? ik moet er eens wat meer in verdiepen geloof ik. Dat vond ik dus ook erg raar maar dat zei dat mens aan de telefoon.. Waar zou jij ze bestellen dan?
Ik ben zelf een fotoboek gewoon in Iphoto aan het maken (ben er al heel lang aan bezig maar zijn meer als 1500 foto's waar ik door heen moet spitten) Zodra ik klaar ben druk ik op het bestel knopje en volg dan de instructies. Krijg je je foto album ook nog eens thuis gestuurd Weet dat je via Bol.com ook een speciaal programma kan downloaden voor Apple maar heb er niet echt ervaring mee. (gewoon omdat ik liever alles via Iphoto zelf doe) Anders eerst even rondkijken op het net?
Ik heb een mac en bestel foto's wel gewoon bij de kruidvat maar dan wel via het gedownloadde programma.
Via deze link kan je de juiste software downloaden van de Kruidvat Bestelsoftware - Kruidvat Online Fotoservice
De firewall staat overigens standaard uit op een nieuwe Apple computer. Dus aan die beveiliging kan het niet liggen, tenzij je zelf nog een apart firewall/virus-programma hebt geïnstalleerd
nee dat heb ik niet blijft raar dat ze dat bij t kruidvat zeggen, ik ga ze geloof maar ergens anders bestellen heb ik ook dat gezeur niet. bedankt nog voor je reactie trouwens.
Met een apple moet je altijd goed opletten of de site een toepassing voor de mac heeft en dat je die ook download. Tja een klein nadeeltje tegenover alle voordelen.
Via de Apple zelf zijn we ook een fotoalbum aan het maken. Wordt al erg mooi. Maar het duurt wel even om te kiezen uit alle foto's hopelijk hebben we hem voor J. Zijn eerste verjaardag af De prijs valt best mee als je ziet hoeveel mogelijkheden je hebt. Hier ook nooit meer wat anders hoor!! Beiden Apple verslaafd hier