onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moeder254, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Hallo dames..

Wij zijn vanaf juli 2009 bezig om zwanger te worden, en het duurt allemaal wel erg lang.
    Soms heb ik het gevoel dat er nooit een kindje gaat komen, als ik al die zwangere vrouwen in mn omgeving zie kan ik me bijna niet voorstellen dat dit geluk ook voor mij is weggelegd..ben soms bang dat mijn zoon(bijna 6) nooit grote broer zal worden!!

Zijn er meer met dit gevoel/of die dit gevoel hebben gehad en toch zwanger werden??

2. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Niemand???

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi moeder254,

Wat vervelend dat je dat gevoel hebt! Ik kan het helemaal begrijpen. Ik kan je niet helemaal helpen, want het gevoel dat ik had klopte namelijk. Mijn man maakte antistoffen aan tegen zijn eigen sperma en daardoor was de kans op een spontane zwangerschap nihil. We hebben 3x ICSI nodig gehad en uiteindelijk een prachtige zoon gekregen.

Mag ik vragen of jullie al onderzoeken hebben gehad?!
    Misschien kun je eens met je man bespreken om naar de huisarts te gaan. Hij zou jullie dan door kunnen sturen voor een zaadtest voor je man en voor jou kijken of je een eisprong hebt.
    Mocht alles goed zijn, dan is er iig al een stuk onzekerheid weg en zouden jullie toch kans hebben op (nog) een spontane zwangerschap. Is het niet goed, dan zijn jullie op de goede plek en kunnen ze jullie vanuit daar vast verder helpen!

Succes!
    Liefs loesie

Deel Deze Pagina