Afgelopen maand heb ik mijn eerste IUI behandeling ondergaan. Elke ochtend 2 prikken. Afgelopen maandag kreeg ik valse hoop, een van de verpleegkundigen zei dat het heel goed ging en we mischien vrijdag al konden proberen voor conceptie, maar vandaag kreeg ik van de dokter te horen dat we moeten stoppen omdat ik teveel grote eicellen heb Ik vind het echt oneerlijk dat het nog steeds niet wil lukken. Ik snap dat het pas de eerste IUI behandeling is, maar ik had zoveel hoop dat het een keertje mee zou zitten..... Nu moet ik wachten tot de eicellen weer verdwenen zijn, maar ik krijg geen natuurlijke menstruatie, dus wie weet hoe lang dat nog duurt.....
Ach jeetje zeg....tuurlijk ben je dan ontzettend teleurgesteld. Enne...pas je eerste IUI...tis al erg genoeg dat je tot IUI veroordeeld bent! Iedereen hoopt dat de eerstvolgede stap DE oplossing is...dus elke teleurstelling telt even zwaar hoor! Heel veel succes met de weg naar IUI nr. 2 Elmo
Balen Melissa Natuurlijk had je gehoopt dat er snel positief resultaat zou zijn! Hopelijk komt het alsnog snel goed en test je gauw positief. Niet bij de pakken neer gaan zitten meid! Succes
Ik zou het ook een enorme teleurstelling vinden hoor. Sterkte en hopelijk kan je snel beginnen aan IUI 2. gr vruchtje
nou ik snap heel goed dat je heel erg teleurgesteld bent. de 1e IUI is de allerspannendste, want je verwachtingen zijn dat het allehoogst natuurlijk. kan je niet iets krijgen om een menstruatie op te wekken of denk ik nu te makkelijk?
Ik heb voordat ik met IUI begon inderdaad medicijnen gekregen om de menstruatie op te wekken, maar de dokter wilde die deze keer niet gebruiken. Als het uitblijft, wil ik hier wel weer om vragen.
Ja, kan me voorstellen. Je hoort wel eens dat het maanden kan duren, nou, daar zit je ook niet op te wachten denk ik. Succes hoor!