Hallo, In mei starten we met de IUI, als ik mijn menstruatie heb gehad kan ik cyclusdag 1-4 bloed komen prikken en krijg ik ook meteen een inwendige echo. Ik vind het allemaal erg spannend, weet totaal niet wat me te wachten staat. Ik laat het allemaal over mij heen komen. Ik heb alvast een vrije dag genomen omdat ik een regelmatige cyclus heb weet ik zo een beetje wanneer mijn menstruatie komt in mei. We zijn inmiddels 22 cyclussen verder, hebben alle onderzoeken postitief doorstaan. Manlief heeft zelfs heel goed zaad dus hopen dat IUI aanslaat bij ons Ik houd jullie op de hoogte dmv dit topic
Halloooooo, Ik heb de machtiging binnen voor menopur en pregnyl dus we kunnen starten met IUI. Als ik ongesteld ben kan ik naar het spreekuur om bloed te prikken en kan ik ook alle medicijnen meenemen. Als het goed is is dat 21 mei. Ik zit wel tegenop het prikken maar goed het moet gewoon gebeuren Spannend!
Helemaal goed meid! spannend! vind bloedprikken ook erg vervelend, maar in het ziekenhuis prikte ze bij mij zo goed dat die angst weg gezakt is!
Mag ik vragen waarom je niet zelf prikt? Lijkt me wel superhandig dat ze het gewoon voor je doen. Ik hoop dat het snel 21 mei word dan kan ik tenminste eindelijk beginnen
ik dacht in eerste instantie dat je het over bloedprikken had. maar je bedoelt de hormonen? Ik heb maar 1 prik per ronde, aangezien ik clomid slik voor de stimulatie van mijn eitjes. Die prik laat ik zetten in het ziekenhuis, aangezien je glazen ampullen moet breken,ben veel te bang dat ik die kapot knijp. En dan kan je niks meer, want je hebt er maar 1.
Hoi ik ben benieuwd naar je iui,als het ons deze ronde niet lukt om zwanger te worden gaan we ook iui doen zei mn gyn. Ik zit net als natasja schrijf ook aan de clomid en 1 prik per ronde, ik werk zelf in de gezondheidszorg dus vaak kan ik m mee naar t werk nemen om m daar te laten zetten,supper makkelijk. Maar ik vind t spannend voor je zal duimen.
Hoi! Ben heel benieuwd naar jouw iui verhaal. Zelf zijn we net 1x geweest maar onze kans is nihil omdat we te weinig zaad hadden. Ze hebben het wel bij mij ingebracht. Ik voelde er weinig van maar ik heb ook niets hoeven spuiten of slikken, kan iemand mij vertellen hoe de procedure is bij iui wanneer er wel gestimuleerd wordt? En heb je dan meer last dan zonder stimulatie?
Hallo iedereen, Swissa ik wens je heel veel succes meid. Ik hoop voor je dat het gelijk raak is. Wij zijn ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te worden. Na onderzoek is gebleken dat de zaadcellen van mijn man te traag en te weinig waren. We zijn gelijk in aanmerking voor IUI gekomen. Om IUI toe te passen moeten de zaadcellen na bewerking minimaal 1 miljoen zijn. Als het minder dan 1 miljoen is dan heeft het bijna geen kans van slagen. Ik moet op mijn derde dag van mijn menstruatie 50 mg clomid innemen (5 dagen in totaal). Vervolgens wordt er net voor je eispronk een inwendige echo uitgevoerd. Hoevee en hoe groot de eitjes. als deze groot genoeg zijn wordt er een afspraak gemaakt voor inseminatie. Ongeveer 40 uur voor de inseminatie heb ik wel pregnyl bij mezelf moeten inspuiten. Dit verhaal hebben we nu al vier keer gehad. Vandaag heb ik mijn 4e iui gehad. Ik zit op het wachtbankje ... groetjes
Hope ik werd zwanger bij de 4e iui... Misschien jij ook? (Ik hoop alleen wel dat het voor jou beter uitpakt als voor mij dan, kreeg mk bij 7+6)
Hoi Swissa Ik kom je alvast heel veel succes en geluk toewensen! Dat het maar snel raak mag zijn.. xx
Ik maar dat we met z'n alleen zsm zwanger worden. Een mk is ook balen zeg... jeetje. Ben je nu met de 5e IUI gestart ? gr
Dank je wel elle jij ook De maandag komt al in de buurt dan ga ik voor het eerst naar het zk om bloed te prikken Hopen dat het niet nodig is natuurlijk en dat ik nog voor het weekend een pos. test heb dat zou geweldig zijn!