http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... hlight=aso Staat bij gezondheid, topic over wat iemand 'aso' (asociaal) maakt geloof ik
Hier een tip! Mentholpoeder op je boobies doen helpt goed tegen de jeuk... en ja het is een zwangerschapsverschijnsel ... Goodluck! liefs jollie
o, vreemd ik had het toen mijn vermeende eisprong eraan zat te komen. Nou ja, misschien krijg ik volgende week wel weer jeuk. Dat zou fijn zijn!
Jeuk is al weer over, nu last van zeurend gevoel in onderbuik... Zal wel een verlate eisprong zijn geweest...
Ik heb hier nog nooit last van gehad, tot ik zwanger werd. De melkklieren beginnen op te zetten en je borsten groeien, daarom jeuken ze. Het is dus ook een zwangerschapskwaal
Ik heb er altijd last van een weekje voor mn NOD. Daarna beginnen ze pijn te doen en daarna word ik ongie.... Raar
Iemand ervaring met borsten die pas na de ongi beginnen pijn te doen? Ik heb normaal nooit pijn of jeuk, maar nu enkele dagen na mijn ongi wel. Kan dit door hormoonveranderingen of stress?
Ik heb hier nu al anderhalve maand aan 1 stuk door last van... Zelfs mentholpoeder en dergelijke dingen werkt helaas niet... laten we hopen dat het idd door het groeien komt hihi vind dat niet zo erg als ze groeien... om wat voor reden dan ook...