kan iemand hier eens naar kijken? is mijn temp niet heeeeeeeeel erg laag... en die schommelingen? of valt t wel mee ff veranderd... met dank aan Seilenna
Hoi Dagmar, Je linkje doet het bij mij niet.... Volgens mij kan je ook niet direct naar FF linken. Je moet het plaatje eerst opslaan op je comp, dan verkleinen, bijv hier:http://load.imageshack.us/ Dan kun je hem in je bericht plaatsen zoals je hebt gedaan met de Img button. Succes!
Ja, dat heb ik ook wel geprobeerd, maar toen kreeg ik mijn eigen kaartje te zien. Kan denk ik niet zomaar in jouw account kijken.... Je kaartje, ik ben nog niet zo ervaren, maar de hoogte van je temp verschilt per persoon, dus is moeilijk wat van te zeggen. En verder zou het kunnen zijn dat je één dezer dagen je eisprong gaat hebben, als je temperatuur gaat stijgen, is het helemaal duidelijk...
Die schommelingen had ik ook de vorige keer...(zie mijn album) Even afwachten inderdaad wanneer je temperatuur stijgt en dus je eisprong is.
kan iemand mij vertellen wat die groene en oranje kleur betekend? en welke dag heb ik nu precies mijn ei gehad? gisteren? die temp van 36,3.. ik was een uurtje ervoor naar de wc geweest... en wat betekenen die cijfers 1 tm 4? is dat het moment naar mijn NOD?
de groene dagen zijn de vruchtbare dagen. oranje weet ik niet, maar dat moet volgens mij onder de kalender staan waar je de gegevens invult (met die 'oogjes'). En de cijfers zijn de dagen na de ovulatie (DPO = days past ovulation), dus op DPO 14 kan je ongeveer wel gaan testen. Succes!
wat kan dit zijn? ik heb 5 dagen geleden volgens FE al mijn ei gehad en nu opeens schiet ie nog eens ,3 omhoog...
[/url][/img] vorige maand had ik mijn ei op dag 18 en nu dan al op 11? maar gisteren voelde ik mij niet helemaal fit... denk eerder dat t iets van griepkoortsje was ofzo.. moet erg hoesten.. beetje verkouden.. last van buik... beetje misselijk... had wel heeeeel lichte en korte ongi op mijn normale cyclusdag deze maand... 1 dagje ofzo... in hoeverre kan je dit kaartje dan serieus nemen? als je wel gewoon griepje zou hebben? moet ik die piek van 37 anders gewoon even op 36,3 zetten? ik kan mijn ei onmogelijk nu al hebben... ik bedenk me nu trouwens wel dat ik hiervoor een paar dagen aardig wat slijm had... doorzichtig hoor... dus toch ei? zie mijn kaartje van de vorige maand hier ene stukje boven....
Als je je niet lekker voelt, en je hebt koorts, kun je 'fever' aanvinken bij extra. Of aangeven dat je ziek ben. Je moet je temp niet veranderen in een andere temp, dat is onzin. Je kunt hem wel discarden, dan neemt FF hem niet mee in de berekening van je ei. Ik zou nog even doorklussen en -tempen, want misschien is dit een valse aanduiding van je eisprong. De gele hokjes betekenen trouwens dat dit deel van je cyclus de luteale fase is, het deel na je eisprong dus.
weet iemand hoe dit kan? ik heb toch echt een verhoging.. maar er komt geen lijn te staan.. de laatste 36.2 was ik vergeten te tempen.. ik stond al naast mijn bed om naar de wc te gaan.. ben toen weer snel gaan liggen en tempen.. daarna naar wc geweest. kan het daardoor omhoog zijn gegaan zodat ik daar 1 a 2 af kan halen?