Mijn kaartje van maart, wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door consider, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen

Ik heb al een paar dagen ontzettende gevoelige tepels en pijnlijke borsten. Toen ik nog de pil slikte had ik helemaal geen gevoel in mijn borsten en tepels. Dus ik hoop dat het deze keer raak is geweest.....op dag 15 had ik een positieve ovulatie test.
    Eergisteren heb ik een testje gedaan van Mat care, en hierop zag ik als ik erg in het licht keek wel een 2de streepje, maar kan net zo goed een indrooglijntje zijn geweest

Sorry dat ik niet alles op mijn kaartje heb ingevuld, maar ik snap niet zoveel van fertilityfriend.

Wat denken jullie als je mijn kaartje bekijkt?

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi,

je kaartje ziet er goed uit, maar het kan nog alle kanten op.
    sommigen vrouwen ( waaronder ik) blijven een hoge temp houden ondanks dat de ongi eraan komt of al begint en bij sommigen daalt de temp in een keer op de dag dat je ongi moet komen. Bij weer anderen daalt de temp in een paar dagen elke keer met bijv 0.2 graden, dus aan de hand van je kaartje kun je geen voorspelling doen.
    Ook eerder testen dan je NOD heeft geen nut, want er kan nog zoveel misgaan en als je dan positief test en je wordt toch ongi dan is het meteen zo`n teleurstelling.
    Maar, al met al heb je een mooi kaartje en zou je morgen een testje kunnen wagen. veel succes.

3. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik sluit me bij havefun aan!
    ik had afgelopen maand zoveel kwaaltjes en ook hoge temp. maar op de dag van me nod kelderde me temp ineens naar beneden :cry:

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd zegt niet veel dat kaartje
    en gevoelige (.)(.) zeg ook helemaal niks met de pil had ik het idd ook nooit nu is het een standaard iets ,ene maand erger dan een andere maand

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Bedankt voor jullie reacties.....
    Ik moet inderdaad gewoon even wachten tot morgen....maar dat is zoooooo moeilijk :oops:

Ik had nog 3 zwangerschapstesten in huis liggen, had namelijk2 gratis gekregen bij mijn ovulatie testen. Dus ik dacht laat ik eens een testje wagen, want zie hier op het forum genoeg dames die voor hun nod wel positief testen.

Maar goed.....nog 1 dagje wachten

6. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    consider,
    je kunt wel testen voor je NOD, maar er kan nog zoveel mis gaan.
    kijk maar eens bij de meiden die getest hebben voor hun NOD en alsnog ongi worden, dus dan maak je je blij met eigenlijk niets.
    geduld is een schone zaak,maar oh zo moeilijk.
    succes morgen.

Deel Deze Pagina