Hey meiden, Wij zijn inmiddels in ronde 5 bezig voor een tweede kleine. Mijn basale temp is eigenlijk altijd rond de 36,5/36,6. Zo begon ook deze maand. Normaal heb ik mijn ei altijd tussen dag 13 en 16. Dag 12 was mijn temp 36,4 dus ik ging er vanuit dat mijn ei eraan kwam. Dag 14 was temp 36,6 dus ik ging er al bijna vanuit dat ei geweest was. Vervolgens dag 15 en 16 toch weer 36,4. Op zich verraste het me niet heel erg omdat ik dag 14 en 15 in eens vruchtbaar slijm had. Vanaf dag 17 ging mijn temp idd omhoog naar 36.6 en na twee dagen naar 36.7. Maar nu komt mijn onzekerheid. Normaal gesproken stijgt hij altijd naar 36,9 na mijn ei. En nu blijft hij hangen op 36,7 met een enkele uitschieter. Ten opzichte van mijn temp in mijn vruchtbare periode is hij wel gestegen met 0,3 maar betekend dit dus ook dat ik dan wel een ei heb gehad. Volgens ff zou ik dag 16 mijn ei gehad hebben. Wat voor mijn eigen gevoel ook wel klopt want daarna werd mijn afscheiding juist weer dikker en plakkeriger. Mijn vraag dus eigenlijk. Kan het dat mijn temp deze ronde wat minder drastisch stijgt en ik toch een eisprong heb gehad? Normaal gezien is mijn temp echt nog nooit boven de 36,6 uitgekomen zonder ei. Heb mijn temp kaartje bijgevoegd. Thanx alvast !!
Als jouw basaal ligt op 36.5-36.6 dan heb je je ei niet gehad op dag 16 maar op dag 18. Daarna 2 dagen slowrise (36.7). Je moet niet uitgaan van een stijging tov de enkele 36.4 maar een stijging tov je gemiddeld basaal Jouw gemiddeld basaal is 36.55 Ik ben het dus niet eens met FF (je kruis zal ook verdwijnen als je het vruchtbaar slijm weg haalt ) Mag ik het kaartje van vorige maand eens zien?