Wanneer krijg ik nou eens een eisprong na mijn zwangerschap

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lammetje, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik heb een kleine meid van ruim drie maanden en mega kriebels voor weer een kleintje :D maar ik heb geen eisprong door de borstvoeding ik maar temperaturen maar helaas niks te zien jeetje wachten duurt nu al lang ... :(
    Ben zo benieuwd wanneer ik weer ongesteld word zijn er dames die me kunnen vertellen hoe lang het duurde voor je ongesteld werd met borstvoeding of wanneer je weer een stijger had in je temperatuur lijst ik heb nu het gevoel dat ik wel eens maanden kan temperaturen voor ik weer een eitje krijg.... :cry:

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Het verschilt per vrouw. Mijn dochter is nu 8 maanden. Sinds vorige week helemaal gestopt met bv, maar daarvoor ook al een tijdje de ochtend- en avondvoeding gegeven...nog niet ongesteld.

Maar er is hier al een topic over....Misschien kun je daar even kijken?

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lammetje, vanwaar die haast? Voor je lichaam is het beter om nog even te wachten met weer zwanger worden. Voor het volgende kindje trouwens ook (geboortegewicht van het volgende kindje is vaak lager als kindjes dicht op elkaar zitten). Je bent nog redelijk jong, dus geniet van je kindje, zou ik zeggen. Tenzij het erg lang geduurd heeft om weer zwanger te worden natuurlijk, dan is het wat anders. Ik geloof dat je gemiddeld weer na 9 maanden ongesteld wordt en dan ook weer een eisprong krijgt.

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Het duurde inderdaad wel even voor ik zwanger werd en helaas dat ging mis nu gelukkig een kleine meid en inderdaad ik ben nog jong maar manlief niet meer en als hij 40 is wil hij geen kinderen meer dan vind hij zich te oud en aangezien hij 38 word en we er mischien nog 2 willwn is haast wel geboden en het is zoo gezellig een huis vol kleine mensjes

anne bedankt!

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Er zijn al meerdere topics geweest over bv/vruchtbaar/en wanneer weer ongesteld worden. Mischien kun je eens zoeken ?

Op het internet kun je er ook goede artikelen over vinden.
    hier, en hier kun je er meer over lezen.

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Thanks nemo ik zoek vaak wel maar er is hier zoooooooooveel dat ik door de topics mijn ei niet meer zie ha ha

Deel Deze Pagina