op iphone kan je hem geloof i kniet vinden. Deze staat wel op android maar niet op de iphone dacht ik Dus als je hem met de iphone niet kan vinden ligt het daar aan miss een andere naam maar geen idee
Jaaa is idd super fijn, hij pakt het gemiddelde cyclus van afgelopen 3 maanden (is in te stellen) En ik zet erin wanneer we gemeenschap hebben gehad zodat ik terug kan kijken. Door de ovutesten kwam ik erachter dat me eisprong een dag eerder is dan aangegeven en toen terug gekeken en bleek dat ik altijd te vroeg of te laat kluste. Deze maand zitten we aardig goed volgens mij Heb zat andere apps gebruikt maar vond ik allemaal 10x niks. Enne zou kunnen dat deze gewoon alleen voor android is.
De app geeft automatisch aan wanneer je eisprong verwacht wordt. Ik vroeg me af of je dit ook zelf kunt instellen/veranderen en hoe dit dan moet.
dat kan hoor. Je gaat dan op de dag staan, notitie toevoegen dan ovulatietest positief dan veranderd de dag van je ei, bij mij slaat hij dat automatisch op qua verwachtingen vor de volgende cyclussen, in het begin deed ik het ook handmatig ei instellen dan veranderd je ongesteldheidsdag ook. je kna ook bij instellen het aanpassen
Graag gedaan, het moet te doen zijn hoor,, had ik de eerste paar keer ook ei op dag 14, klopte niet, ovutesten gebruikt, en dan op dag positief notitie ingevuld ovutest positief dan ging ei van dag 14 af. maar dat moest de eerste paar keer handmatig, ook omdat mij cyclussen wat wisselend deed ik het handmatig, maar nu gaat het automatisch
Het is gelukt! Morgen weet ik definitief of m'n ei gesprongen is (middels een echo), maar ik vermoed dat het gister al was. Nu kan ik ook beter zien wanneer mijn (hopelijk, als het bloedonderzoek goed is) nod is
Die gebruik ik ook Zit nu blijkbaar wel met een onregelmatige cyclus dus is ie even niet meer zo bruikbaar voor mij om mijn nod te weten
Dat is balen maar dat is geen enkele app met onregelmatige cyclus, dan gewoon handmatig invoeren dan neemt hij automatisch gemiddelde (als je bij instellingen menstruatie en ovulatie alles op gemiddelde van alles hebt staan )
Ik vraag me af of je, als je de zwangerschapsmodus aanzet, je al je notities, symptomen enz. behoudt?