Lieve Juffie en familie van Juffie, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtig wondertje. En tevens gecondoleerd met jullie inmense verdriet DAg lieve vlinder!Dag kleine Noah*. Slaap zacht! xxx
Lieverd, het is een maand geleden dat je geboren bent. Ik mis je met de dag! Je grote zus is vandaag 2,5 jaar oud! *kusje*
lieve juffie, pff meid wat erg zeg. sterkte met het verlies van de kleine noah. zo oneerlijk dat ie niet bij jullie mocht blijven. liefs miesje
Mijn lieve kanjer, Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk! Ik mis je zo erg! Je zit altijd in mijn hart en gedachten, maar tegelijkertijd ben je ook zo onbereikbaar en zo ver! Luf Ya! Kusje van je mama
Mijn lieve kanjer, Mama zou deze week 24 weken zwanger zijn! Dit is DE termijn waar we zo naar leefden! Als je nu geboren zou worden, zouden de artsen alles uit de kast halen om je in leven te houden! Helaas is het nu te laat! Maar lieverd, een zware/pijnlijke couveuse-periode is je bespaard gebleven (Dit is mijn troost). Mama zal de zwangerschapsweken blijven tellen t/m 26 weken. Zolang was ik van je grote zus zwanger. Lieverd, mama mist je heel erg! Ik snak zo naar je! Dikke kus!
Lees het nu pas, heel veel sterkte! Wij zijn zelf ook een zoontje verloren, met 16 weken. Het is echt vreselijk en afschuwelijk. Al was hij nog zo klein, het was al een compleet mensje, jouw zoontje. Maar je zult hem voor altijd in je hart bij je dragen!
Lieverd van me, Het is nu 2 maanden geleden dat je bent geboren. Ik mis je nog steeds heel erg en verlang zo naar je! Slaap zacht, mijn kanjer! Kusje van mama
Heel veel sterkte. Het gemis blijft altijd. Voor ons is het nu bijna 3 jaar geleden maar soms is het nog steeds erg moeilijk.
Mijn kanjer, Het is een feit. De 26 weken hebben wij bereikt! Het doet zo'n pijn om te beseffen dat het nu te laat is voor jou! Maar schat, ik hoop dat je het zo fijn hebt daar! Mama mist je en zal je altijd in haar hart dragen! Kusje
Ik wil even laten weten dat ik aan jullie zoontje Noah* denk. Ik mis je... Ik kijk naar de sterren, ik tuur over de zee. De woorden "ik mis je" breken mijn hart in twee. Ik huil in de regen, ik treur op het ijs. De woorden "ik mis je" brengen mij van de wijs. Ik roep naar de bomen, ik schreeuw in de wind. De woorden "ik mis je" doen pijn mijn lieve kind. Ik zoek in de mist, ik staar in de dauw. De woorden "ik mis je" vertellen hoeveel ik van je hou.
Deze kindjes zullen atijd bij ons zijn.Niet tastbaar maar zo dichtbij...... In afwachting van de geboorte van mijn eerste kleinkind maar ook bewust van het brusje dat verloren ging met 14 weken. Ieder kindje is uniek en dierbaar. Heel veel sterkte!!
Ow sorry, ik lees het nu pas. Ja bij mij is (waarschijnlijk) een blaasontsteking over geslagen op de baarmoeder, waardoor de bevalling gewoon is begonnen, veeeel te vroeg.