lieve jufffie ik denk zo vaak aan jou! ben benieuwd hoe het met je gaat. de tijd gaat zo hard, de wereld draait maar door en iedereen leeft verder. maar voor een vlindermama is alles anders. liefs, loopy
Mijn lieve kanjer, Vandaag is het zover! Het is 3 maanden geleden na jouw geboorte en overlijden. 31 januari zal nooit zomaar een datum zijn! Het is de datum dat je uit liefde bent geboren en met veel verdriet moesten we je laten gaan. De herinneringen aan die dag zijn een warboel aan emoties; pijn, verdriet, boosheid, angst, verbazing, trots, volmaaktheid en veel liefde! Elke keer als ik aan die dag denk, stromen de tranen naar beneden. Ik laat ze rustig stromen en de tijd staat heel even stil. Ik kan je vertellen dat ze niet zomaar vloeien. Het gemis, is een groot gemis! En elke keer als ik aan die dag denkt, gloeit er iets in mijn hart. Het straalt en het brandt, vol liefde en warmte! Zo trots zijn we op je! Je zal altijd in ons hart voortleven! Jij, mijn lieve zoon, hebt maar 17 weken in mama's buik mogen leven. Veels te kort! Maar weet dat je hele bijzondere sporen hebt achter gelaten in ons hart! Noah, Zó bijzonder, zó speciaal, zó geliefd en zó gewenst. Je had daar maar heel weinig tijd voor nodig. Voor altijd in ons hart! Rust zacht mijn kanjer! Ooit zien we elkaar weer! Kusje, Mama