Nou de titel zegt het al. Ik baalde zo ervan dat we dit jaar niet met vakantie gaan, nee het gaat niet. Heb een opleiding gedaan afgelopen tijd, net voor mezelf begonnen en geen "vaste" baan meer. dus weinig keus. Wil niet zeggen dat het niet jammer is. we gaan altijd naar spanje en wat neem ik mee, nenuco lotion en wasverzachter, kaasknabbels, en chipjes. sangria en wijn. Nou nu komt het wijn en sangria drinken we niet zo veel meer sinds we afvallen dus die missen we niet. nenuco haarlotion en wasverzachter zijn vorige week meegekomen met een kennis die is geweest genoeg voor een jaar. en de kaasknabbels waren in de aanbieding ergens i.v.m de landen weken en de chipjes zag ik net bij de winkel hier. Mijn dag is goed en weet je het mooiste is volgens jaar genieten we er veel meer van bedankt voor het lezen van dit nutteloze onderwerp
heerlijk is dat hoor komt door het mega lekkere weer! (al krijgen we zo een berg shit hier volgens buienradar maar dat is nu nog niet)
Wat kan jij een teleurstelling goed omzetten naar iets positiefs! Super hoor! En het weer werkt ook lekker mee, want het onweer is alweer afgewend geloof ik (tenzij je in zuid limburg woont).
Sorry was 2 weken geleden. Ja met dat mooie weer, natuurlijk is het warm en klam en benauwd, maar kom op regen is niet leuk, sneeuw is voor even leuk, hagel houden we niet van wind kan je niet door fietsen. En de zon kan je heerlijk van genieten. Dus doen we dat Wat is het slecht om "thuisblijfmama" te zijn, (lees: de hele dag in de zon en in het badje zitten met je zoon)