Waar gaat jouw baby van schateren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door heppiedepeppie, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Naar aanleiding van wat er net gebeurd is met het naar bed brengen van Lucas, leek het me leuk om hier een topic over te starten!

Waar gaat jouw baby van schateren?

Lucas licht helemaal in een deuk van het kapotscheuren van papier.

En vanavond tijdens het naar bed brengen, kreeg ik een hoestbui, waardoor hij verschrikkelijk hard moest lachen en ik hem dus lachend zijn bedje heb gelegd *smelt, zo lief*

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Óns dametje ging toen ze een half jaar was schateren van het grote beesie van albert heijn toen.. lag ze altijd om in een deuk Krijg nog steeds een grote lach op mn gezicht als ik er aan terug denk

3. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Mijn zoontje ligt/zit regelmatig te schaterlachen om zijn zus. Een simpel 'koekoek' van haar is al genoeg!
    En als ik mijn tong uitsteek dan moet hij ook ontzettend lachen.

4. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Haha is hier heel vercshillend eigenlijk!!

Soms als ik haar kusjes geef links rechts links rechts erg overdreven natuurlijk!

Of bewegen met een liedje heen en weer..

Als ik met een rare stem neeeheeee of myleeeeeeeeeeeeneeee zeg

Kietelen onder d'r oksels!

En pfbbrrrrrrr (blazen) op voeten, benen en of nouja verzin maar

5. 2ehands2ekans

2ehands2ekans Actief lid

30 mei 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter vindt onverwachte bewegingen geweldig leuk. Boe roepen waardoor ze een ogenblikje schrikt en dan giert ze het uit. Hoe gekker hoe leuker. Geweldig!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Als de poezen gek doen. Als ik haar "laat vallen", omhoog gooi en meer van dat soort wilde spelletjes.

7. prettymum

prettymum Niet meer actief

Als ik met een theedoek of ander wasgoed boven zijn hoofd wapper zodat hij de windvlaag voelt.

Als ik zeg: 'check, check, dubbelcheck!' En daarbij gast het om de tsjk-klank.

En als ik op overdreven wijze zeg: 'die poepies van jou... Die stiiiiiiiiiiinken....!!!!!'

Als ik ren, dans, spring met hem op de arm, en oh ja... Als papa's gezocht helemaal wit is van het scheerschuim :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hier ook van veel.. hij lacht bijna de hele dag.. papier scheuren/ritselen vind hij leuk,kietelen,nekje blazen,zn teentjes opeten zigenaamd,met een piepstem yloveeee you zeggen pff en nog veeel meer..

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Euhm, ja... je weet het eigenlijk al :D

Ik was van de week een pakket aan het inpakken in een doos en dan dichtplakken met brede tape. Telkens als ik een ruk gaf aan die rol plakband, gilde meneertje het uit, haha...

10. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Om bijna alles... Maar vooral t "gek doen"... Hobbelspelletjes op schoot (met n gat in de weg), vliegen, kriebelen (liefst onder zn kinnetje) en t aller-aller-aller-allerleukst is toch wel t "jatten" van papa's pet... :D

11. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Om héél veel dingen, maar vanmiddag ook wel errrg grappig; we waren samen onder de douche, en ik was mijn tanden aan het poetsen, op het laatst spoel ik mijn mond, en spuug ik de rest uit.. nahh me zoontje lag helemaal in een deuk, dus ja je kunt het al raden, ik lekker weer water in me mond doen, en hij bleeef maar lachen, hij kwam echt niet meer bij!

Wat kun je toch smelten hé van die heerlijke lachebekkies :)

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Stoeien vindt ze fantastisch, dan geef ik kusjes in haar nek en blaas ik 'pfffrrrt' op haar buik, terwijl ik met m'n hoofd wiebel. Ze ligt dan echt te gillen van plezier :D

13. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Leuk om te lezen, krijg je toch spontaan goede zin van hè!!

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dieren. Of het nou een eend, koe of hond is, ze vindt ze prachtig!
    Als ik haar met haar buik op mijn hoofd leg gaat ze heel schattig lachen.

15. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn zoon schaterd de hele dag ...hij krijgt de slappe lach als zijn grote zus hem speelgoed brengt:D

16. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    #16 yossie, 8 jul 2012
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
    Hier ook zo'n blije die bijna de hele dag lacht, schateren doet hij bij:

Pffrrrt op zijn buik, benen, voeten etc. Als de hond wild doet. Als ik een nijntje liedje aanzet, als we met de bal rollen, kiekeboe spelen, kietelen, als iemand (hond, ander kindje of mama of papa) een speelgoedje van hem afpakken (maar dan niet altijd natuurlijk), als hij andere kindjes (van alle leeftijden) ziet vooral als deze bewegen... En van wilde spelletjes, zoals in de lucht gooien, hobbelen een rondje draaien etc.

17. ankieaartman

13 aug 2011
    59
    0
    0
    Mama van cas en zwanger ,ben 19 okt uitgerekend
    Sassenheim
    Heel simpel kietelen over z'n hele lijfje!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ze moet altijd lachen als haar vader of ik moet lachen, al snapt ze de reden helemaal niet. Heel schattig. Dan vertelt m'n man tijdens het eten iets grappigs dat op werk is gebeurd, waar ik een klein beetje om moet lachen en dan begint zij te schaterlachen. Net alsof ze het echt begrijpt en het nog veel grappiger vindt dan ik, hihi. Verder moet ze vooral schateren om gekke bekken, kietelspelletjes en rare dansjes die m'n man en ik voor haar doen ;).

19. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hahaha grappig!

Max moet schaterlachen als hij in de nek zit, als je zijn beentjes/buikje "opeet" en als je hard op hem af komt :D

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Van de Kermit de kikker handpop van AH.... :D

Deel Deze Pagina