mijn kat gaat bij andere naar binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Big Wish, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Daarom gaat mijn kat niet naar buiten, of alleen even in de tuin. Ik wil niet dat mijn kat andere mensen tot last is.

2. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wat vervelend zeg
    Mijn katten zijn van jongs af aan gewend om binnen te blijven... Maar katten zijn eigenlijk gewoon buitendieren
    En nee, andere mensen hebben er niet voor gekozen om andermans kat binnen of in de tuin te hebben, maar wat een reacties soms zeg, lmao! :$

Ik hoop dat de genoemde manieren een oplossing voor jou bieden
    Het enige andere dat ik nog zou kunnen bedenken, is dat je buren een ballon laten knallen of iets anders doen waardoor je kat schrikt als hij weer bij hen binnen is...

Of inderdaad een hor (kan ook voor deuren!!) ervoor

Veel succes in ieder geval (en ik hoop niet dat je 'em binnen gaat houden, dat is 'ie natuurlijk helemaal niet gewend)

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben ook regelmatig andere katten in huis, we hebben zelf ook 2 poezen.
    1x toen ik nog zwanger was, moest ik 's nachts even naar beneden. ik deed geen lamp aan omdat het schemerde, ik liep de kamer in en opeens hoorde ik iets springen, gekras en knalde er een kat door het luikje. lag het beest van een ander gewoon hier op de bank te maffen!! dagen daarvoor lag er al iedere keer zand op de bank, ik vond het al vreemd, want onze katten liggen nooit op de bank. dit verklaarde dus alles..

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier gaat de kat ook steeds richting de buren. Ik weet niet of ze daadwerkelijk naar binnen gaat bij hun, want daar heb ik ze nog nooit over gehoord. Zij hebben 2 hondjes die dag en nacht (zielig) buiten zijn en daar ligt ook hun voer (restjes vlees etc) en daar pikt ze graag wat van mee. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden als ze bij andere mensen naar binnen gaat en als de buren er last van hebben dan hoor ik het graag!
    Onze andere buren die houden duiven. Zij hebben dus zo'n apparaat met een hele hoge toon, die alleen katten horen. Zij hebben dus nooit last van onze katten (hebben we wel eens gevraagd)

Deel Deze Pagina