Nou eh, ze ligt naast me te soezen en is de vrolijkheid zelve. Ze doet alles wat ze eergisteren ook deed en lijkt voor de volle 100% opgeknapt. Ik geef haar nog steeds pijnstilling, 1x per dag (dat moet ik ook een weekje doen) maar voor de rest lijkt alles weer prima te gaan. Ze miauwt weer, spint/geeft kopjes, eet volop, is lief, knuffelig en bounct energiek door het huis heen. Ze mocht van mij vanochtend weer op het gras in de tuin liggen (dat wil ze graag) en na haar vloeibare pijnstilling mocht dat wel weer van mij. Ze doet verder toch niks. Ze is gewoon zichzelf weer en dat is te merken. Ik ken eigenlijk niemand die zo snel terug bounct qua gezondheid, als zij. Dat had ik al een beetje verwacht (ik ken haar), maar niet minder leuk om te zien. Toch maar nog even stiekem kalm aan doen met poes en haar in de gaten houden of de klachten niet terugkomen/verergeren of dat er ineens napijn op komt zetten of iets, maar volgens mij is ze weer helemaal zichzelf. Ik moest vanochtend de dierenarts ook even bellen om te vertellen hoe het ging en daar waren ze ook verbaasd dat ze het zo goed deed. Ik vertelde daar dat ze in plaats van nat voer (wat je zou verwachten als tanden/kiezen zijn verwijderd) ineens een halve bak brokken op at; waarbij ze vertelden dat dat wel vaker voorkwam. Gewoon een teken van een gezonde eetlust, na het nuchter zijn voor de narcose en dergelijke. Komt dus helemaal goed