Misschien moet je het niet zien als een beschuldiging, maar als mogelijkheid. Zou kunnen toch, dat het diertje om meer aandacht vraagt?
Blijkbaar heb je zelf ook aandacht te kort. Jij markeert jou (bull)SHIT ook in bijna elk topic. @Ts, azijn is idd een goeie tip katten hebben idd een indringende geur dat wel ff duurt voor het ECHT weg is. Goed luchten helpt ook!
Als ik iets over poepende katten lees, moet ik altijd even aan de poes van mijn zus en zwager denken. Die hadden zo'n geweldig mooie poes, zo'n persische geloof ik (schrijf je dat zo?). Zwager was in slaap gevallen op de bank en werd wakker van de poes die prinsheerlijk op zn buik begon te poepen! Sorry, ontopic: Gelukkig dat alles goed is met je kat maar natuurlijk wel vies dat die het hele huis zo besmeerd heeft...
Tja, maar ik heb wel het idee dat het niet uit maakt wat ze zegt, afgezeken wordt ze toch? Dan kun je toch beter negeren? En zulke rare dingen zegt ze niet... Tenminste, niet wat ik zo lees.
Happy voor jou! Maar als het zo stinkt zoals jij dat beschreef en wat een paar dagen is blijven hangen, moet ik meteen denken aan de anaalkliertjes. Die kunnen verstopt raken waardoor ze ook vaak met hun achterwerk over je vloer, etc. heen 'wandelen'. ... en dat stinkt om niet vrolijk van te worden!! (een fris groene smiley had hier niet misstaan). Dus naast de ontlasting die aan zijn achterste is blijven hangen, zou het mij niks verbazen als je kat mede last heeft (gehad) van zijn anaalklieren. Ik geloof ook niet zo dat een kat uit repressailles je interieur ondersmeert. Wat wel had gekund, want ik zie dat je je kindje nog niet zo heel oud is, dat je kat zijn plekje in het huishouden probeerde op te eisen of duidelijk te maken. Maar zo ver ik weet doen ze dat echt door op bepaalde plekken te plassen (en wat ik hier heb geleerd) te poepen. En niet door onder het mom 'ik veeg me gat af aan deze nieuwe situatie' je hele huis te bewerken en te besmeuren Hopelijk voor jou een eenmalige actie van je kat, anders zou ik even langs de dierenarts gaan voor zijn klieren
dat zou ik zo kunnen zien ja,maar niet zoals het gezegd wordt. Dan had ze het een beetje anders moeten brengen ipv het als feit aan te nemen, want ze zegt gelijk: dat doen alle katten als ze niet genoeg aandacht krijgen.
Ik denk dat ze het anders bedoelde hoor. Er zit soms verschil in dingen zeggen, en schrijven. Ik kan soms geweldige zinnen denken/zeggen, maar opschrijven is moeilijker...
dan hoop ik dat ze dat nog even komt zeggen dat het anders bedoeld was. @TS: fijn dat de lucht weg is. Ik heb hier veel wierook gebrand ertegen. Ook niet lekker maar beter dan stront.