Mijn kat is aangereden.....

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Oh god wat erg :cry: arm dier.
    Ja ik zou ook alle bosjes/struiken afzoeken. Denk niet meer dat ze lopend naar huis zal komen. :(:cry:

2. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ah gut wat zielig!!! Ik zou de struiken in duiken en goed kijken of je haar ergens ziet. He bah, veel sterkte!!

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Overal zoeken, vrienden en familie inschakelen en met zn alle de buurt uitkammen. Dierenartsen ed in de buurt bellen. Mijn binnenkat is 2j geleden eens via een bovenraampje op onderzoek uitgegaan en van 2 hoog naar beneden gevallen, volledig de weg kwijt middenin de drukke stad. Ze ging op overlevingsstand.
    Ik heb familie, vrienden, buren iedereen opgetrommeld en we zijn weken aan het zoeken geweest.
    Flyers overal opgehangen en achter gelaten, zelfs in coffeeshops ( kom ik nooit maar er zijn dagelijks heel veel mensen, dus groot bereik) supermarkten, cafetaria etc.
    Mijn onderbuurman sliep erg slecht en ging snachts naar haar zoeken, hij heeft haar na 2.5 week gespot en de buurvrouw heeft me uit bed gehaald, we konden haar een klein stukje volgen en ik heb haar toen iig gezien. Ze was alleen te snel weg en reageerde totaal niet op mijn stem of brokjes!
    Buurman is in de buurt blijven zitten met bakjes eten en heeft heel veel katten toen bij hem brokjes laten eten, totdat haar trek groter bleek als de angst en hij zich vol op haar heeft gestort en er mee naar mijn huis is gerend. ( Hij is helemaal open gekrabt en zelfs zijn trainingsbroek zakte onderweg door het rennen tot zn enkels. Maar hij heeft niet losgelaten. )
    om half 4 Snachts heb ik haar weer in mn armen kunnen sluiten.

Ik hoop dat je haar nog levend kunt vinden. Mijn kat reageerde ook totaal niet meer op mijn stem of het geluid van brokjes. Alle struiken, auto's evt vrachtwagens ed onderzoeken.. Probeer het met meerdere mensen. En als je haar morgen nog niet hebt, flyeren...

amivedi op de hoogte brengen, het dichtsbijzijnde asiel, dierenartsen etc..

Heel veel sterkte.

Rannie, Snoopy1979, fanona en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ze is gechipt. De mensen die daar in de omgeving wonen weten het. Flyers zijn gemaakt en worden morgen opgehangen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wat sneu :(, :( hoop dat je haar snel vindt!! En indd morgen maar even rondbellen...
    Is t vlak bij huis? Dan kan ze ig in de tuin oid verstopt zitten, of de schuur oid als jullie dat hebben. Katten kunnen zich heeel goed verstoppen! Sterkte

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Onze kat heeft zijn staart er ook af gehad ergens door, zat er alleen nog aan door een stukje vel en daar kwam weinig/geen bloed vanaf hoor. Ik kwam erachter doordat hij ging miauwen als ik over zijn staart aaide.

Ik hoop dat je haar snel vind.

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ach, wat sneu. Ik hoop dat je haar snel vindt. De kat van mijn opa en oma kreeg ooit haar staart tussen de achterdeur toen die dicht klapte door de tocht, poes was bijna een week weg en kwam toen weer aanlopen, staartloos, maar gezond!
    Ik hoop het beste voor jouw kat.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat zielig.. hopelijk vind je haar snel!

9. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Zielig, hopelijk heb je haar snel terug liefst levend natuurlijk! En anders kan je in elk geval afscheid nemen en begraven of wat je wilt. Sterkte

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat zielig... Hoop dat je ze snel vindt

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een topbuurman zeg! (Moest wel lachen om de broek.. :oops: )

Hommeltje vindt dit leuk.
  12. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    ik was toen zwanger van mijn zoontje, was zooo moe steeds. Maar had echt super buren die me heel erg hebben geholpen! ( het broek verhaal stond ook op camera hihi!)
    Ik vraag me ten zeerste af of ik haar anders ooit nog gevonden had.

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat verdrietig! Hopelijk vind je haar snel!

14. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Sorry even off-topic maar zag je onderschrift en wilde je even feliciteren. Plaats niet vaak iets maar lees wel veel en dus ook het helaas het verlies van jullie kindje. Dus ik ben blij om nu je onderschrift te lezen. Fijne zwangerschap gewenst!

Madeliefje06 vindt dit leuk.
  15. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ah wat ontzettend zielig:cry:...goede tips zijn al gegeven ik hoop dat het katje snel terecht is!!!!

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.874
    5.111
    113
    Wat lief zeg! Dankjewel! :)

17. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Oooh heel veel sterkte met je katje. Vind het zo erg voor je!!

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Och, wat vreselijk! Arm beestje en arme jullie. Ik hoop dat je je kat inmiddels hebt gevonden.
    Heel veel sterkte! Ik hoop op goed nieuws.

19. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    He wat naar! En super zielig :(

Hoop dat je vandaag je katje hebt gevonden.

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    En? Nog nieuws?

Deel Deze Pagina