Nee helaas niet. We blijven heen gaan; roepen, kijken. Ik wil duidelijkheid. Ze moet niet ergens liggen te creperen. Waarom mauwt ze niet zodat ik haar kan helpen????
Veel binnenkatten schieten in overlevingsmodus. Mijn kat herkende me buiten ook totaal niet.. Ook 0 respons, zelfs toen ik haar uiteindelijk zag zitten onder een auto! Ik hoop dat jullie haar snel vinden, wil alleen aangeven dat geen respons niet perse einde oefening betekend.. Dikke knuffel, het is heel rot als je weet dat ze buiten zitten en geen idee hebt hoe de lichamelijks conditie is
Ach wat zielig! Blijf zoeken, hou vol! Zet een reismandje neer met herkenbare geuren voor haar. Ik hoop zo dat je haar snel vind!
Klopt. Katten kunnen van schrik zichzelf geheel afsluiten waardoor ze hun zintuigen zelfs niet meer gebruiken. Zodra het donker wordt kunnen ze weer opleven, zoek dan ook vooral in de avond of nacht en met zaklamp, dan zie je de reflecterende ogen het best! Heel veel sterkte verder en hopelijk vind je haar snel!!
Wat ontzettend sneu voor jullie kat. Hoop dat je haar snel vindt. @Madeliefje06 en @Madeliefke Willen jullie a.u.b. niet meer in hetzelfde topic schrijven. Ik raak helemaal in de war
Och, wat moet je je vreselijk voelen en nu al een week! Een hele week al aan het zoeken en haar moeten missen. De kans dat ze nu nog leeft is mijns inziens ook nihil. Toch blijf je hopen. Heel veel sterkte en jeetje wat hoop ik dat je haar vindt. Pff. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Vreselijk lijkt me dat. Ik schiet al in de stress als ze een nacht niet thuiskomen. Is er al meer nieuws?
Straks weer naar buiten om haar te roepen. Ze is altijd in de buurt, komt gelijk.... Ze zou toch niet haar zus gaan zoeken?
He bah ! Dat zal toch niet Ligt de andere poes toch niet ergens in huis stiekem verstopt ? Ik hoop voor jullie dat de andere poes alweer terecht is