Heel veel sterkte meid met dit verlies. Weet precies wat je doormaakt. Onze poes is ook dood gevonden en zij was pas 8 maandjes oud. Was van balkon gesprongen en werd 2 dagen later teruggevonden bij ons achter.
Sterkte voor je, vaak gaan katten weg om te sterven. Gelukkig is hij nog wel gevonden, kennis van mij haar kat is weggelopen en ze heeft nooit meer wat van hem gezien.
meiden bedankt voor de lieve berichtjes. we hebben besloten dat we het er op houden dat ie een hartstilstand heeft gekregen van de spanning. en het is idd zo dat katten een plekje gaan zoeken om te sterven dus wie weet was ie opzoek daarnaar. het blijft moeilijk maar het isniet anders het is gebeurd voorlopig blijf ik extra opletten op me andere kleintje.
erg verdrietig nieuws, veel sterkte. ik wil geen onrust stoken maar aangezien de kat er nog gaaf uitzag, hebben jullie niet iemand in de straat wonen die niet zo van katten houd?
Hey meissie, Ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve kat! Liefs,misspuma
Wat kl*te voor jullie. Een kat van mij is ook ooit doodgereden, helaas heb ik m zelf gevonden..was prettiger geweest als dat niet was denk ik.