Wie kan KMV taart maken voor verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaak, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo!!:D

Mijn zoontje heeft dus koemelkallergie ( enkippenei waarhscijnlijk) en is volgende week (3 april) jarig. Dan word hij 2 jaar. Ik weet me god niet hoe ik zon taart moet bakken want zon kokkin ben ik niet!:( En in de winkel staat ook bijna niks wat hij mag hebben. Ik wil zo graag iets met slagroom omdat ze daar gek op zijn, mijn dochtertje is over 2 weken ook jarig en die heeft geen koemelkallergie.. maar mijn zoontje van bijna 2 heeft wel goed door als de ene iets lekkerders krijgt dan hijzelf...;):$ ik weet wel dat er soya slagroombussen bestaan..

WIe o wie kan mij wellicht helpen , wie zou eventuuel een mooie kindertaart maken die koemelk en kippenei vrij is en ook nog eens lekker? Als het niet zo lekker is dan gewoon een klein taartje voor meneer alleen maar wel met dat ssoyaslagroom in ieder geval hahaha.

Helpppp ik hoop zo dat er iemand is! Ik zou er zelfs graag voor willen betalen hoor!;)

Stuur me een PM/berichtje als je me wilt helpen aub? alvast heel erg bedankt!!:)

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk dat je deze vraag beter kan stellen aan de taartenclub!

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  4. Blaak

Blaak Niet meer actief

oow okee ik wist niet dat die bestond hihihi. Ik zal het straks eens daarvragen, bedankt!

Deel Deze Pagina