Mijn kat is weg...!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeem22, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou meid, ik hoop dat hij snel terug is! kan je niet nu de dierenambulance bellen met de mededeling dat je je kat kwijt bent,als ze hem ergens zien lopen dat ze je dan kunnen bellen?

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    thanks ik ga nog een keer een rondje lopen en dan ga ik naar mn bed moet er morgen om half 5 weer uit..!!

Ik houd jullie op de hoogte

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    O bah zeg!Hoop dat die snel weer terug is,maar weet ook wel zeker dat die wel terug komt hoor,de kat van een vriendin van mij is 3!! dagen weg geweest,ze had hem net een maandje ofzo,en na 3 dagen stond hij weer aan de deur te krabbelen..Ze weten waar ze thuis horen..

Hoop dat je wel een beetje kan slapen..
    En hoop dat hij snel weer terug is!

Gr

4. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    balen zegh dat ie er nog niet is.
    Ik hoop dat je een beetje kan slapen straks!
    Ik zal voor je duimen!

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    ahh balen zeg!
    Kan het niet zijn dat ie zich ergens verstopt heeft? Mijn zus heeft vandaag toevallig ook de halve dag naar haar kat lopen zoeken, bleek hij onder een doos op het balkon te zitten.. Ze heeft daar echt een kwartier staan roepen en hij heeft gewoon niet gereageerd.:)

Hoop dat je straks of anders iig morgen kan melden dat hij weer veilig thuis is!

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik hoop dat je hem snel weer vind!
    er is vast niks ergs aan de hand, hij/zij is vast aan het genieten van het buiten zijn. komt vast snel weer naar huis lopen

je kan altijd de dierenambulance bellen en doorgeven dat je een kat mist. beesie is vast niet gechipt omdat ie altijd binnen blijft?

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nou ja Jeem :$

Het lijkt precies mijn verhaal van nog geen week geleden!! :$

Ik heb hier ook een washok! De droger staat daar en moet het raam daar dus altijd openzetten als hij aan staat!
    Ik had ook al 80 duizend keer tegen mijn vriend gezegd dat hij de deur dicht moest laten ...

Je raad het al .... :x

Een van mijn katten was dus weg!!
    Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat heb ik in de wijk gezocht .. geen resultaat!! :(
    Ik heb de dierenambulance een belletje gegeven en hem als vermist opgegeven!
    Mijn Robbie is ook echt mij allesie!! :(

Mijn andere kat, Joy, was andertussen erg onrustig en miauwde het hele huis bij elkaar! Ik denk dat ze Robbie miste! :(

Nadat hij 2 dagen weg was geweest hoorden we midden in de nacht gemiauw! Onze andere kat begon heel vreemd te doen ... We keken vanuit ons slaapkamerraam naar beneden en daar zat hij ineens! Miauwend en wachtend tot wij de deur open deden!

Ik heb gejankt toen hij weg was .. en ben zoooo blij dat hij weer terug is!!

Misschien is jou kat , uit pure angst, ergens weggekropen!
    Of hebben andere katten hem 'weggepest' ...

Mijn advies is, blijf zoeken!!
    En hou vooral je oren 's nachts gespitst .. want dan komen katten vaak tevoorschijn!! Let ook goed op het gedrag van je andere kat .. het kan zomaar zijn dat hij/zij doorheeft dat je vermiste kat in de buurt is!

Sterkte ermee en ik duim dat hij heelhuids terug komt!!

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

meid ik hoop dat je kat inmiddels terug is en anders dat ie alleen maar lente aan het vieren is, ik duim voor je.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Nou ik heb dus geen oog dicht gedaan...
    En hij is nog steeds niet terug :(

( Hijs wel gechipt want zijn 2 asiel katten ;) ) Dus beide hebben een chip...

Elke hoorde ik hem ( dacht ik ) dus ik mn bed uit deur open en niks... Werd wakker omdat ik er heilig van overtuigd was dat er 2 katten in de slaapkamer waren... NIET DUS...Ben vanmorgen om 6 uur tot nu door de hele wijk gaan zoeken... onder auto's in kliko's noem maar op zonder resultaat.... Pfff ik mis mijn kat...!!!!!:(

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ach jeetje :(
    Dit had ik ook een keer, maar ik was toen neit thuis en manlief belde toen op.. *toen ze inmiddels weer terug waren zonder dat ik wist dat ze weg waren*
    Hij belde me op om te vertellen dat de katten een uitstapje hadden gemaakt, hij had collega's over de vloer gehad en in die tijd zijn ze denkt hij naar buiten geglipt, zodra de katten mn man zn stem hoorde schoten ze onder de schutting door om naar binnen te mogen.
    Pfff mn hart klopte in mn keel toen hij vertelde dat ze weg waren *hij hield er een pauze tussen* en toen pas vertelde hij dat ze weer terug waren..
    Die katten zijn ook mn allessie.
    Ik hoop zo dat de jouwe snel terug komt *knuf*

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh meid,wat erg dat hij nog niet terug is!:(

Heb je de dierenambulance/amivedi al gebeld?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja net,

Als ze er 1 gevonden hebben die op hem lijkt dan gaan ze me bellen

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O wat naar voor je!
    Mijn poes is ook al 8 dagen weg...:(

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik hoop voor je dat ie snel terug terug komt!

@Allwoman,wat erg zeg!!:(ik hoop voor je dat ze toch terug komt!!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wat ik zou doen:

Melding bij amivedi, dierenambulance en plaatselijke politie bellen (mijn ervaring van mensen die een kat vinden, maar geen dieren hebben die gaan naar de politie!)

Vind het heel erg voor je..

Mijn katten kwamen nooit buiten, tot dat ze 1x beide ontsnapten.. sindsdien hadden ze de smaakt te pakken en elke kans die ze zagen gingen ze er vandoor.. nu woon ik tijdelijk bij mijn vader, en die heeft een tuin.. en er zat nog een luikje in de deur dus ze gaan nu naar buiten.. waren niet meer binnen te houden..

Hoop dat je kat snel terug is!!!

gerust steller... vriendin van mij haar kat is na 8 weken buiten gezworven te hebben terug gekomen!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Zo dan 8 dagen al owhhh ik zou acht dagen al niet geslapen hebben echt...!! Pffff..!!

En acht weken..!! hoe hou je dat vol..!!!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heb de rest niet gelezen maar als poezen voor de 1e keer naar buiten gaan duurt t meestal wel n paar dagen voor ze weer terug zijn ..
    hoop voor je dat ze gewoon terug komen .. !!! duim voor je meis..

( mijn poezen (toen ze ni naar buiten mochten int begin ) zijn ook wels weggeweest duurde n dag of 5/6 dat ze terug waren .. )

xx

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jeem, ja ze hadden de hoop al opgegeven.. maar toch kwam ze terug!

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou dan hoop ik maar dat ie snel terug komt :(

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mischien kun je wat flyers uitprinten en in de buurt hier en der ophangen?

Advertentie op Marktplaats bij vermiste en gevonden dieren?

Deel Deze Pagina