Waar in Den Haag zit je ongeveer? Ik werk op de Nieuwe Parklaan. Als je daar in de buurt woont zal ik mn ogen openhouden en ik kan mn collega's uit Den Haag vragen te kijken voor je *hugs*
Nee helaas ik woon aan de andere kant richting kijkduin zeg maar.. Heel lief van je..!! Ik heb op MP een advertentie geplaatst en morgen dieren ambu en amevedi bellen... Zaterdag maar ff flyers in de buurt op hangen
Jeetje wat klote dat je kat nog niet thuis is. Hopelijk komt hij snel thuis. Niks aan die onzekerheid
oww wat rot dit!! Ik hoop echt voor je dat je hem nu al terug hebt of dat hij er anders zo aan komt lopen! Succes en sterkte meid!
Hoop dat je kat snel terugkomt! Die onzekerheid is zo naar, je weet van niks, je bent bezorgd. Hier ook al enkele keren gebeurd, gelukkig liep het goed af. Sterkte!
Thanks meiden!! Pff hij is er nog niet ik word hier echt knetter van...!! Vanacht weer gezocht en met brokken gerammeld zonder resultaat
Wil je even sterkte wensen. Gewoon door blijven zoeken. Hij komt vast weer terug, hoor! Als je bang bent dat hij al is aangereden, kun je het beste even de dierenambulance bellen. (dat zal ongetwijfeld al gedaan zijn) Heel veel succes met het terugvinden van je kat.
Meid wat rot zeg! Hoop echt dat je hem snel vindt! Waar wij allemaal heen hebben gebeld (was ons geadviseerd) - politie, dierenarts, dierenambulance, amivedi, dierenasiel, dierenpension in de buurt. Daarnaast flyers in de buurt uitgedeeld, en via de mail en hyves naar zo veel mogelijk bekenden in de buurt gestuurd met de vraag of zij het ook willen doorsturen.. Helaas dus bij ons (nog) niets opgeleverd...
Pff hoelang is die van jou al weg? Ik heb net amivedi gebeld en dieren ambu.. Dierenarts en idd via hyves alle bekenden in de omgeving op de hoogte gesteld morgen ga ik flyers op hangen
Wees blij, danis de kans dat hij leeft nog groot. Omdat hij zo kort weg is zal hij nog niet erg vermagerd zijn en dus zal men hem niet als weggelopen herkennen. Hoop houden en goed blijven zoeken. Beste kun je 'avonds zoeken, wanneer de meeste straatgeluiden minder zijn geworden. Heel veel sterkte meid!
HIJ IS GEVONDENNNNNN..!!! Jeehj ik ben zo blij...!!! Hij mankeert niets En zit bij een dierenarts een vrouw heeft hem gevonden en daar heen gebracht vanavond kan ik hem ophalen joehoeee Mijn weekend begint al super
JAAAAAAAAAAAAAAAAA kreeg kippenvel toen ik je bericht zag dat hij is gevonden!!! hihi Vindt het super!! Vertroetel hem straks maar lekker!!!!