Ja zeker ben echt blij dat hij niks mankeerd Vanavond neem ik hem weer lekker mee ga hem lekker verwennen..!! Goed te eten geven en lekker aanhalen Owww en wat zal mijn andere kat blij zijn
Heb net nog even gebeld want ben in opwelling helemaal vergeten te vragen hoe of wat8)8) Maar hij is echt smerig en had wat koorts hij heeft niets gebroken wel spierpijn ( dit verklaard de val van 3 hoog ) En hij had onwijse honger dus ze hebben hem ook eten gegeven En hebben hem ook geënt vanwege de koorts ( leuk prijs kaartje dus..) MAARRRR dat boeit me niet want al moet ik 500 eu betalen mijn kat komt hoe dan ook vanavond thuis...!!! Kan die weer lekker bij mn voeten slapen
Gelukkig maar dat hij niks aan de val heeft overgehouden, behalve wat spierpijn, wat niet zo gek is ook. Gelukkig wordt de koorts ook behandeld en inderdaad al moet je 500 euro neerleggen, jou kindje komt hoe dan ook vanavond lekker thuis!!
Dat is echt balen. Katten kunnen trouwens na een tijdje gewoon weer binnen kunnen lopen hoor! Net of ze nooit weg zijn geweest. ik hoop dat dat bij jou ook gebeurd. weet hoe erg het is als je kat weg is. Hier was onze kat een paar maanden weg. eerste tijd heel veel gezocht was zo verdrietig. Toen zagen we hem opeens lopen. Hij herkende ons niet meer leek wel. Wij de dierenarts bellen om te vragen wat we ermee moesten wat hij wilde niet mee. De dierenarts zei dat dit normaal was en dat het vaker gebeurd we moesten hem gewoon proberen te vangen. Dat was uiteindelijk gelukt en na een paar dagen was hij ook weer de oude en kwam gewoon weer lekker bij ons. wat ik erg vond was dat hij moddervet was, iemand had hem gewoon zitten voeden bij zijn huis. We hadden toen hij weg was posters rondgebracht in de buurt en ook daar (we weten niet welk huis wel welk hofje). zo erg dat ze hem dan niet zijn komen brengen. het rare was was dta hij wel geholpen was! nu rond de tijd dat hij weg was gegaan hoe ik hem extra goedi n de gaten.
Ja dat ga ik ook doen Die van mij is gelukkig ook geholpen maar thank god hij is terecht en kan hem lekker halen
Thanks...!!! Jaaa ik ook ik was de helft vergeten te vragen aan de asistent dus net nog even terug gebeld wat het adress nou precies is En heb ff op google maps gekeken hij heeft een behoorlijk einde gelopen ( lijkt op maps niet zo maar tis toch een km of 8 met drukke wegen enzo dus ben zooooo blij dat ie t nog doet )
Oh meid wat geweldig voor je!!! Lekker vertroetelen vanavond... Geniet er lekker van... ben happy voor je ! knuff en geef je katje maar een lekker snoepje van mij
Hihihi ja ik ga even flink geld uitgeven voor mn kind..!! (alweer ) Heb een heel kattenhuis( krabpaal) in huis staan voor die beesten krijgen 2x pw verse vis speeltjes niet normaal...Dus vanavond lekker snoepjes voeren visje geven lekker knuffelen namens iedereen hier Zal vanavond ff een foto plaatsen als ie nog zo smerig is trouwens En idd voor iedereen hier die zn kat nog wel kwijt is ik denk aan jullie en hoop dat jullie hem net zoals mij snel weer mogen vast houden..!! Want die onzekerheid bah..!!
Nou dat kan wel... Maarrr ik zit op mn werk en ze kunnen geen vervangen regelen ( Heb net al stennis lopen schoppen want t liefst had ik daar nu al voor de deur gestaan natuurlijk ) En om half 3 gaan ze dicht en zijn dan om half 7 weer open
Heerlijk dat hij weer terug is! Dan heeft hij zeker een eindje gelopen! mooi dta hij de weg weer terug heeft gevonden. Nu lekker knuffelen!