Hij is niet zelf terug gekomen hoor Iemand heeft hem gevonden en omdat hij zo smerig is/was hebben ze hem naar de direnarts gebracht en aangezien hij gechipt is werd ik gebeld
wat fijn dat de kat terecht is!!! hopelijk is hij ongedeerd en smeert ie hem niet nog es! misschien een mooi moment om je katjes te laten chippen. en om iets aan het raam te doen zodat ze niet meer kunnen ontsnappen. brrrr je moet er toch niet aan denken dat er een onder de auto komt
Ze zijn beide al gechipt ( zo wisten ze ook dat t mijn kat was ) En normaal is die deur dicht alleen dit x heeft vriendlief de deur open gelaten maar hij is terecht en dat is het belangrijkste
oh gelukkig!! hij is terecht, kun je weer slapen! ik zou echt niet kunnen slapen als mijn kat vermist was (had vroeger een kat nu niet meer) dus ik begrijp je opluchting.
JEEEEJ hij is terug!! Ik ben super blij voor je!! lekker je weekend genieten met al je kids weer thuis
Yeah!! Wat fijn dat de kat weer terecht is!! Zo zie je maar, dat chippen echt heel belangrijk is! Veel knuffelplezier vanavond!!
Hihihi idd ik heb dus ook al 2 nachten geen oog dicht gedaan En heerlijk met mn 2 kindjes t weekend in jeeehj
Wauw geweldig!!!! ben heel blij voor je dat ie terug is en dat hem niets mankeert!! Geniet vanavond maar lekker van hem!!
@jeem,Gelukkig dat je kat terug is. Ik hield hyves al in de gaten maar toen las ik het hier. Gelukkig kan je weer rustig slapen
Ja zit op mn werk en kan hier niet op hyves :S Anders had ik het daar ookal met dikke vette koeien letters neergezet
echt beter dat je kat terug is... ik snap hoe je je heb gevoeld ben ook een keer me kat kwijt geweest.. gelukkig een weekend zonder stress!!
Hey iedereen, Zo hij is thuis..!!! Oh wat ben ik blij zeg..!! En hij ziet eruit..!! hij zat helemaal onder t smeer dus ze hebben hem gewassen en heeft nu nog zwarte vlekken in zijn vacht zitten hij is nog een beetje bangig. Heb gevraagd waar hij gevonden is en je gelooft het nooit... Wij wonen op een hoek in de straat waar wij op uit kijken daar is hij in een portiek gevonden dus toch niet zo ver als we dachten.. En een man heeft hem naar de dierenarts gebracht omdat hij bang was dat hij aangereden was. Hij loopt een beetje mank door de spierpijn dus vind m echt zielig..!! Hij is ook een beetje afgevallen dus ga hem weer lekker verwennen met eten Snuffel mn andere kat is ook heel erg blij en niet bij hem weg te slaan! Hij zocht al gelijk mn bed op en kroop onder het dekbed maar omdat hij nog een beetje nat is mag hij er nog niet liggen van mij Ze zijn al lekker aan het spelen met zn 2 dus die hebben elkaar wel gemist..!! Nou mijn weekend kan niet meer stuk.. En namens mij Vlek en Snuffel allemaal bedankt voor het mee denken..En jullie steun Bekijk bijlage 61532 Zo zijn ze nu alweer saampies Bekijk bijlage 61534 En zie hier zn vieze grijze buik