Hahaha Onze vorige kat verzamelde alleen van die ouderwetse elastieken die bijv postbodes ook gebruiken etc. Niet zo'n probleem, zij het dat 2 huizen verderop een postbode woonde en de kat dus weet ik hoeveel elastieken daar vandaan haalde om ze mee naar huis te nemen. Gelukkig waren het kleine dingen haha.
hahahaha, grappig zo'n kat! Hier een poes die eigenlijk van onze pleegdochter is. Pleegdochter is al jaren uit huis, maar toen ze nog thuis woonde moest poes ALTIJD haar schoenen kapot bijten, haar riemen, haar tassen, haar jas....Al lagen mijn of zoon zijn schoenen, tas, riem, whatever....NEE, altijd die van haar waren de dupe Zodra pleegdochter hier binnenstapt moet ze ook uitkijken, want poes houdt haar in de gaten..... Zet ze haar tas op de grond, staan poes haar tanden alweer in de sleutelhangers, de rits of haar portemonnee.... De laatste keer liep poes naar haar auto en zette haar tanden in de nummerplaat van pleegdochter.... Echt héél raar, want ze is al een jaar of 6 de deur uit, maar zodra ze maar een voet over de drempel zet lijkt het wel of poes denkt: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is ze weer!! Geeft ze kopjes, om vervolgens wat van dochter te slopen En eerlijk waar, ze sloopt verder dus echt nooit iets!
Whahahaha, nee niet dat ik weet!! Maar waarschijnlijk is het wel een geur van haar waar hij gek van is/of wordt, maar kom op, dan nog...een tas, een schoen, prima, maar je NUMMERPLAAT????
Mijn kat heeft de meest mooie rituelen in het huis. Soms staat hij gigantisch te dringen voor de deur, wilt hij naar binnen en zodra hij binnen is rent hij naar de kattenbak om een mooie drol neer te leggen en vervolgens weer naar buiten te gaan. Nee, deze doet het dus niet bij de buren... En wat ook zijn tik is, is drinken uit een rood plastic bakje, gestationeerd in de badkuip. Zodra dat bakje buiten de badkuip staat, hoeft meneer het niet. Enkel en alleen als het bakje in de badkuip staat. Ook dit ritueel doet hij meestal, als hij van buiten naar binnen komt. Heerlijk toch die katten! Ben zo mega gek op ons poeske
En inderdaad ook absoluut de fettish voor tassen en schoenen die op de grond worden neergezet/achter gelaten! Wat een vent he !
Hahahahhaha! Geweldig! Die van ons zijn meer van de muizen en grote vogels. Duiven, eksters enzo. De een gaat voor vogels, de ander vooral voor muizen. Dus doe mij maar een kat die voor plastic objecten gaat!
Mijn andere kat, ook een zwarte. Eet duiven. Hij eet ze helemaal leeg, tot op het karkasje aan toe. Prima, scheelt eten kopen, maar die veren... omfg.
Wij hebben een aandachtsgeile kater (zonder ballen) Als hij buiten is geweest dan blijft hij aandacht vragen. Negeer je hem even? Dan springt hij op je schouder (als je op de bank zit) om vervolgens harde kopjes te geven. Of zet zn nagels even in je benen om keihard een kopje te geven. Muizen of vogels krijgen we ook regelmatig als cadeautje. De plastic verpakkingen van het wc papier vindt hij ook heeérlijk! Maar het allerliefste vind ik dat hij altijd met ons mee loopt. Lopen we naar de winkel. Dan loopt hij mee, alsof hij een hond is, blijft wachten tot we terug komen. Ook als mijn man onze zoon naar de PSZ brengt, wandelt hij gezellig mee.
Wat ern briljante kat! Mooi boegbeeld voor Nederland Schoon! Onze kat is dol op groente. De prei en wortels zijn niet veilig voor hem. Wat hij daarmee doet, zou niet misstaan in een 18+ film.
Hahah geweldig, mijn kat houdt van plakband , en ik denk dan voornamelijk de smaak er van want hij moet er steeds aan likken. als ik postpakketjes aan neem voor mijn buren moet ik deze echt weg zetten anders heeft meneer al het plakband er af getrokken en gelikt Hahah. sinds 3 dagen hebben wij ook een nieuwe kat en die schijnt ook een plastic verslaving te hebben , ben benieuwd wat hij er mee doet Hahah
Haha, leuk! Onze kat heeft geen echte rare tiks...... Die van mijn vader zijn gewoon vies....plastic verpakking (met inhoud zelfs ook) zoals de wc rollen.... Word meteen tegenaan gepiest.... Ieuwh.... Behoorlijk vervelend ook, ga maar boodschappen doen en zet de tas maar ff vijf seconden neer im de deur dicht te doen. Whoppa pieskatten zijn er meteen mee bezig! Mischias ook een plastic plas fetisj...
Hahah, leuk die verhalen over kattenfetisjen. Mijn kat heeft meerdere tics. Kartonnen dozen, klein of groot diep of ondiep, er moet even in gelegen worden. Even ontstressen (zie artikel) Kat in doos heeft minder stress | NOS Ook staat er een emmer buiten met regenwater, daar wordt eigenlijk alleen uit gedronken, binnen hoeft ze geen water. Overigens is dat ook een beetje de waterpoel voor alle katten hier in de buurt. Oh en onze kat zit buiten elke dag wel even in een plantenbak (met grond, zonder planten). En onze kat kan ook niet naar binnen lopen, er MOET gerend worden naar binnen, raar beest.