Al sinds het begin van onze relatie is het zo, zijn ex stuurt hem dagelijks wel 3 smsjes. Ik ben bij de toppers. Ik heb een nieuwe zonnebril gekocht. Ja, leuk voor je meid, maar wat moet ik met die info. Vriend reageerde er nooit op. Ze heeft eerst met mijn vriend een relatie van zo'n 3mns gehad. Daarna is ze zijn hele team + gedeelte van de club afgegaan, om maar bij mijn vriend in de buurt te kunnen blijven. Zelfs getrouwde mannen, ze stuurde naaktfoto's van zichzelf. Meisje is 20. Afijn. Ik oktober kwam ze een keer naar de club. Ze had gezegd dat ze mij wou zien en er wel voor zou zorgen dat onze relatie kapot ging. Hele avond durfde ze niks te zeggen tegen vriend, tot hij buiten stond te roken na een wedstrijd. Zij liep toen achter hem aan naar buiten. Ik wist dit niet. Ging later met vriendin van teamgenoot naar buiten om te roken, staat ze daar. Ze liep gelijk naar binnen toen ze me zag. Ze zei nog wel: Ik zal M even je nummer geven. Toen zei ik tegen haar: Zodat ze net als jij van die kansloze en informatieve smsjes naar hem kan sturen? Geen reactie, maar 2 korte pootjes die zich naar binnen snelde. Het was toen een aantal dagen stil, tot bokbierdag hier. Ze smste hem volop, ze wou hem zien, hij moest daar en daar heen komen, blabla. We kwamen haar tegen in de stad en ze liep met een grote boog om ons heem. Toen we thuis waren, bleef ze smsen. Ik heb haar toen verzocht om hem met rust te laten en als ze hem zo graag wou zien was ze welkom bij mij thuis, maar dan mocht ze best groeten als ze langs kwam lopen. Geen reactie. Vriend rookt wel eens een sigaret met een jongen. Hjj vertelde dat hij mijn vriend vroeg te roken, omdat zij hem dan graag wou zien. Als mijn vriend er was, smste die jongen haar en dan zou zij ook komen. Ik was er toevallig bij die keer, omdat we oma op gingen halen. Heb die jongen haarfijn verteld dat ik niet gediend ben van dat soort geintjes. Vriens vertelde zelf ook van niet en heeft gezegd dat het de laatste x was dat hij met hem kwam roken. Die jongen werkt bij de Shell waar vriend altijd tankt. Vriend heeft dit dan ook niet meer gedaan. Tot gister was het stil. Heel sporadisch een verdwaalt smsje, maar goed. Daar geef ik niks om. Ze had gevraagd of vriend bij de club was. Vriend reageert met ja. Ze komt, zegt weer geen hallo oid. Negeert hem compleet. Op een gegeven moment ging ze weg en stond ze buiten met een andere vrouw over mij te praten. Ik stond op en wou er heen lopen, maar ze liepen de auto in en gingen naar huis. Ik heb zoiets, doe dat binnen, dan krijg je van mij een reactie terug, maar nee, dat durft ze niet. Afijn, vriend ging douchen en we gingen naar huis. Verteld hij onderweg dat hij met een man onder de douch stond die hem vroeg hoe het met zijn vriendin ging. Dus hij antwoord en noemt mijn naam in zijn verhaal. Die man is verbaasd en snapt het niet. Hij zegt, ik heb het over je andere vriendin, dat meisje dat speciaal voor jou hier is gekomen. HAHAHAHA, ze had dus lopen verkondigen dat ze speciaal voor mijn vriend naar de club was gekomen, maar ze heeft hem nog geen hallo gezegd. Ik vind het erg lachwekkend. Mag van mijn vriend niets tegen haar zeggen, omdat ik helemaal klaar ben met haar en ik dan vrij fel kan reageren. Vriend wilt dat gedoe niet op de club, begrijpelijk. Ze krijgt allemaal boze blikken op de club, maar daar heeft ze het zelf naar gemaakt. Ik kan niet wachten op de dag dat ze toch het lef heeft wat te zeggen tegen vriend waar ik bij ben of tegen mij zelf. Zie haar wekelijks, staat ze me dom aan te loeren, maar zegt niks. Ik roep altijd heel vrolijk Hoi! Eigenlijk vind ik het wel sneu dat ze zo achter vriends kont aanloopt, maar ik lach me suf omdat ze zichzelf zo voorschut zet. Moest het gewoon even kwijt. Ben namelijk geneigd haar te smsen, maar lijkt me niet geheel verstandig.
Wat een verhaal, maar hallo, hoe oud zijn jullie? Neem een ander nummer, is ie van het gezeur af. Het lijkt wel een machtspelletje tussen jullie. Ik had dit niet geaccepteerd in mijn relatie. Maar goed.
Ik snap niet dat jullie dit toe laten, en dat hij ook nog terug smst dat hij daar zou zijn. Mijn vriend had haar allang heel erg duidelijk gemaakt dat ze hem niet moest lastig vallen, en anders ik wel.
Vriend moet een ander nummer nemen, omdat zij hem niet met rust kan laten? Welnee. Hebben er toch geen last van, vriend reageert er niet eens op, maar het is zo ontzettend lachwekkend, omdat ze zichzelf gruwelijk voor schut zet. Onze relatie lijdt hier niet omder hoor
Luffy, dat hebben we ook. Ze is ook stil verder. Heel soms eens een smsje als we bij de tegenstander zijn geweest om te spelen, maar dat is misschien eens per 2 mnd. Als vriend gister niet had gereageerd, had ze hem de hele avond gesmst met waarom hij niet reageert, of ze iets verkeerd heeft gedaan en noem maar op. Shaddixxx Haha, betekend gewoon dat we leuke vriendjes hebben, want exen kunnen er geen afstand van doen
Net als Luffy.....ik had allang persoonlijk medegedeeld mijn lief met rust te laten... Wat doet je vriend om dit te stoppen? Mijn partners ex heeft zelf een man dus geen last van! Succes meis
Dat meisje zou nooit zoveel moeite doen voor je vriend,als er niks was tussen hun.Ik denk dat er wel degelijk wat tussen hen is,ik zou je vriendje es even gaan uithoren hoor.Ze hebben zeker een geheime relatie.
Moedervan.......je haalt de woorden uit mijn mond.....of weet je zijn email binnen te komen of hoe weet je of hij alle smsjes van zijn kant laat zien? Mag ik jullie leeftijd weten?
Hahaha, nee mamavan6. Dat is absoluut niet zo. Ze heeft een teamgenoot van vriend waar ze ook een maandje of 2 mee gelopen heeft ook heel lang lastig gevallen. Hij heeft nu al 4jaar een vriendin, dus ze snapt wel dat dat kansloos is. Hij heeft verder echt geen contact met haar, niet via msn/mail/socialmedia en niet via sms.
En ik weet dat idd zeker ja, omdat wij open en eerlijk zijn, mail ed lezen en elkaars bijzijn. Als hij iets te verbergen had, zou hij dat niet doen. Hij vraagt me ook vaak iemand te smsen met zijn mobiel, zou hij ook niet doen als dat ding vol staat met haar smsjes.
misschien toch vragen aan vriend of hij haar duidelijk moet maken dat ze hem met rust moet laten en niet smsen? ik zou toch niet zo vrolijk zijn als iemand anders de hele tijd naar mijn man zou sms met waar ben je en ik wil je zien.
Eerlijk gezegd, vroeg ik me ook gelijk af hoe oud jullie zijn. Ander nummer nemen hoeft misschien niet. Je kunt vragen bij je provider of je een specifiek nummer kunt blokkeren. Maar ik las dat je vriend toch af en toe terug sms't? Zou ik helemaal niet meer doen. Want dat ziet ze als aandacht/bevestiging. Ook al gaat het om een simpel 'ja' of 'nee'. Ik vind het wel goed dat je er om kan lachen, i.p.v. dat het je frustreert Daar moet je een keer doorheen. Zolang je ook maar één keer terug sms't, ziet ze het als normaal. Gewoon helemaal, 100% stoppen met reageren. Die hint snapt ze vanzelf wel een keer. Ik vind het ook grappig dat ze zichzelf schijnbaar enorm op kosten jaagt zo Of je stuurt haar een allerlaatste SMSje met daarin: Dit is de allerlaatste sms die je van mij ontvangt. Ik ga voortaan niet meer reageren op jouw telefoontjes of smsjes. Waarom? Ik vind je vervelend en heb geen behoefte aan jouw gezelschap. Zoek me dus ook maar niet meer op.
Vriend reageert verder nooit, alleen gister. Dat is voor het eerst weer sinds oktober. Hij stuurde ook alleen "ja". Nouja, dat doet er verder niet toe ook. Dat specifiek nummer blokkeren is wel een idee, thnx! Vriend en ik kunnen er wel over praten en samen om lachen, daarom frustreert het me ook niet. Als dat niet had gekunt en hij vreemd had gedaan mbt mail sms ed, had ik er wel anders over gedacht.
Vraag me niet waarom ik het denk, want ik kan het je niet zo vertellen, maar toch heb ik het gevoel dat het meer met je doet dan je hier aangeeft. Als ik je berichtje lees voel ik toch een soort jaloerzie vanuit jouw kant naar haar toe. (wat ik overigens ook logisch zou vinden gezien de situatie.) Als het namelijk niks met je deed had je dit verhaal hier niet neergezet en had je het wel gelaten zoals het is. Ik wil je dus adviseren om dit met je vriend te bespreken omdat dit wel degelijk tussen jullie "kan" komen te staan. Laat hem haar voor eens en altijd duidelijk maken dat het toch niks meer wordt tussen hun, dan kan zij ook verder met haar leven.
mee eens, ik denk dat iedereen wel een beetje jaloers/ geirriteerd zou voelen of hij er nou open over is of niet!
Ik vind het een beetje sneu voor het meisje eigenlijk, en ik vind dat je vriend "mans" genoeg moet zijn om haar te vertellen dat het gewoon klaar is en dat ze moet ophouden. Zo grappig is het niet en iemand moet het meisje vertellen te stoppen. Puberaal, van jullie allemaal eigenlijk.