haha het gaat goed.. het is er tot nu toe bij 3 gebleven . 3 mooie poezels.. 2 zwart witte en 1 grijze.. foto's komen eraan .. grijze houden we zelf.. en de andere hadden we onze vrienden al beloofd.. helaas dacht dat het er meer waren
wel even goed (laten) checken dat er toch n og niet 1 is achter gebleven he in de buik! Gefeliciteerd. Zucht het is alweer 1,5jaar geleden dat mijn poes Puck als een iniminie door het huis heen rende en nog met gemak op mijn laptop stond terwijl de helft maar bedekt was. Wat was ze lieeffff
ik weet het .. mijn katje is nu 2 die is bevallen .. .. we houden er zelf ook 1 .. geweldig !! leuk man .. ! weer zo iniminieding in je gordijnen en onder de bank over de bank . op het aanrecht.. in je dekbed.. leuk man
ja alles leuk idd behalve die gordijnen haha die hadden geen lang leven beschoren na de komst van die kleine doerak
Nou, ik vind poezels hee llief hoor, maar ik vind het toch echt niet leuk dat ze mijn behang kapot maken (muur nummer 3 is sinds deze week ook officieel naar zijn klootjes) Hahahaha Dan heb ik liever dat ze in mijn gordijnen hangen
ahhh schattig! mijn zus heeft ook eens n poes gehad maar dat beest was echt gek! die viel zomaar aan enzo echt n agressief beest! en blazen dat ie deed!
haha geweldig.. ! goeie kittens dus.. alles slopen..haha bij mij hadden ze me gordijnen, me bank, me stoelen, me gipsplaten muur, mijn schoenen , mijn behang.. allemaal gesloopt .. heerlijk en helemaal geweldig