ik vind dit zo raar, iemand toevallig ervaring mee ? of weet wat het is? als ik mijn moeder wilt bellen met mijn huistelefoon naar haar huistelefoon krijg ik te horen --> ''dit informatienummer kost 1.30 per gesprek'' moet zeggen daarna heb ik opgehangen. Maar dit is nu nog steeds zo denk nu al 2 weken. Ik kan wel met me mobiel naar haar bellen is echt puur alleen als ik met me huistelefoon belt. Wie weet wat dat ??
Het lijkt erop dat er een verkeerde schakeling is gemaakt in de telefooncentrale ofzo. Ik zou eens contact zoeken met je aanbieder... kijken of zij een oplossing hebben
Zou idd effe contact opnemen met de aanbieder! Klopt niet helemaal lijkt me.. @ Annalise; vind ik prijzig hoor. Bellen naar huistelefoon kost voor ons 0,04 cent per gesprek haha.. Heerlijk die aanbieder die wij hebben
Even contact opnemen met je provider, zeker als het al 2 weken duurt. Denk dat er een verkeerde schakeling o.i.d word gemaakt
Wat vreemd ja. Ik zou ook even contact opnemen met je provider. Hier bellen we gratis naar vaste nr's.
ga vandaag gelijk bellen naar me provider. En weet niet wat ik aan de lijn krijg, maar hang gelijk op Zal voor ons duur zijn 1.30 er gesprek want bellen inderdaad ook gratis naar vaste nummers. En laat ik me moeder nou zeker 1 uur per dag bellen bedankt allemaal
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.... moeders zijn nou eenmaal hét informatiepunt! Nee, maar zonder gekheid. Wat gebeurt er als je aan de lijn blijft. Krijg je dan wel je moeder aan de lijn, of iemand heel anders? Zou idd even bellen met je provider, kijken of die een antwoord heeft! succes