Mijn katje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieke23, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahahahahah zooo herkenbaar! Ik heb een rode kater, en die is echt heel erg! Als ik niet oplet dan gaat die met Linde mee in bad of onder de douche, de wc kan ik niet open laten staan want dan zit die te badderen in de wc pot. Als Linde eten laat vallen maakt niet uit wat het is, hij eet het op!
    Boodschappen moet ik idd ook opruimen want dat jat die allemaal weg. Laatst had ik karbonades gebraden maar ging nog even met Linde fietsen, kom terug.. weg karbonade.. maar het is een heeeeerlijk beest verder hoor! :D

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahahhahaah lag me dood !!
    uhmm tis wat je normaal vndt
    ik heb een half jaar oude poes
    en die doet dat ook allemaal
    het is natuurlijk nietuwschierigheid
    en lekker aandacht trekken met slopen,,
    ja je moet ze op hun kop geven
    maar ik denk dat het echt puberteit is ..
    ik moet er soms wel om lachen als de halve keukenrol weer gesloopt is. en door de hele woonkamer ligt..
    en dan krijg je zo kop naar je toe
    van what ik heb niets gedaan
    hahahahah

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    TROUWENS wel opletten met schuursponsen is leuk voor de kat
    maar niet zo heel goed voor hem

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej lovepeet! wat gaat het snel joh bij jou voor mijn gevoel! 31 weken alweer...

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wij hebben nu een kitten van 8 weken in huis en die vindt het prachtig als manlief gaat plassen :D Dan gaat ie op zijn achterpootjes staan en probeert ie al meppend met zijn voorpootjes de pielemuis van manlief te raken :D :D
    Ik zeik echt in mijn broek, geniaal dat beessie!
    Verder issie hartstikke lief, al vindt ie al het hondenspeelgoed veeeeel leuker dan zijn eigen speeltjes en is mijn arm de grote vijand, dus die moet je ook goed grijpen af en toe ;)
    de grote kat hier in huis moet het ook ontgelden, niks leukers dan haar besluipen als ze ligt te slapen, hahahaha!
    Heerlijk die kleintjes, jammer alleen dat ze zo snel groot worden!

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hahah hier ook zo'n 1 net half jaar oud

ze eet de patatje joppie chips
    ze eet lange vingers
    ze gaat mee naar de wc
    ze vind de geur van net gewassen kleding geweldig en gaat er in rollen of klimmen in het droogrek
    ze gaat mee naar de wc
    vanmorgen lag er een rol wc papier door de kamer
    ze drinkt ranja/cola/thee/jus orange ohja ook vind ze cola vieux heerlijk;)

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hahahaha heerlijk die streken van die kleintjes.
    Die van ons is alweer 2 jaar en daar zit alleen een beetje actie in als het baasje thuis komt. Dan sjeest ze door het huis, en is niets meer veilig. Toiletpapier heeft hier ook al regelmatig door heel het huis gelegen. Dat ze klein was sliep ze altijd onder de dekens in ons bed, en dan kreeg je af en toe een nagel in je teen omdat je jezelf omdraaid:p Zodra hier de koelkast open gaat dan springt ze erin.
    Owh ja dat we der net hadden, klom ze altijd omhoog aan je broekspijp, dat was altijd wat minder.

Ach het zijn net pubers, ze doen alles wat verboden is. Maar dat gaat vanzelf over hoor, zodra ze wat ouder zijn.

8. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Met schuurspons moet je wel uitkijken hoor, volgens mij is dat gevaarlijk heb ik wel eens gehoord..

Schattig die kleine beestjes he

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahhahaha z'n bengeltje loopt hier ook rond hihi! Ze weet zelfs waar haar snoepjes liggen, maakt deuren open, haalt me was eraf, ligt als je niet uitkijkt in je wasmachine, ligt in het bad, achtervolgt je naar de wc, o en wc papier is eerrrrggg interessant.

Je moet maar zo denken: katje is een half jaar dus echt nog een kitten haha.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahahhhaha ik zie hier me kleine Minous voor me! Wat kan ik lachen om je berichtjes, maar je hebt echt een kitten! Minous krabt ook hoor als je bij haar eten in de buurt komt ;). Jij gromt ook als iemand je eten wil pakken toch.

Whhahahaha geweldig! Die van mij sabbelt zelfs nog bij me... en is al 2 jaar.

11. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ihihi is zo leuk .
    de kat van me schoonzusje die gaat mee in bad vindt die heerlijk.
    de kat van me ouders moet altijd mee op de w.c
    en onse kat eet meloen en stukje appel en stukje kaas.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, Minous gaat op het badrandje zitten en wacht net zolang tot ik eruit kom whahhahaha.

En ze vindt het geweldig om zich te bemoeien met het eten, dus als ik aan het snijden ben e.d. :D.

Net sneed ik dus in mijn vinger en riep: auwwwwww en deed me vinger in mijn mond. Ging ze naar mijn man mauwend toe whahahaha. Denk om even te laten weten dat ik pijn had hahahaha.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier twe katers die 's nachts een keer een halve siliconen bakvorm hadden opgegeten. Had een boterkoek gebakken, de vorm wel omgespoeld, maar op het aanrecht laten staan voor de afwas. Zeg 's ochtends gelijk al dat er een heel stuk uit de vorm mistte en hoopte nog dat ze dat onder de kast hadden geschoven. Tot er eentje allemaal blauwe stukjes uit spuugde! Siliconen bakvormen zijn dus toch niet zo goed voor een kattenmaag!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heerlijk he die katten.

Doet me denken aan een kat die ik als kind had jaren geleden.

Als je de trap of af ging dan kreeg je klappen op je enkels dus altijd voorzichtig de trap aflopen of de kat niet in de buurt was.

O ja als die boos was dan deed die dat ook. Haha.

15. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ik had gister de gebakken champignons op het aanrecht laten staan... Kom ik in de keuken liggen er een aantal uitgekauwde op de grond en aanrecht. Werd toch niet zo lekker bevonden :D
    Ze moeten ook echt alles uittesten!

Gr. Marielle

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    haha dat omloog klimmen aan mijn broek doet ie nog steeds ja. Als we dan zaten te eten zag ik soms het gezicht van mijn man ineens vertrekken van de pijn haha. Bij mijn moeder had ie het ook een keer gedaan. Het bloed kwam door haar broek heen!

Gisteren heb ik nog zo gelachen. Had gehakt ondooit en het zakje ervan lag op het aanrecht. Hij met zn kop erin en leeg likken maar hij kon niet helemaal erin komen dus hij liep met dat zakje op zn kop de kamer door en liep tegen de deur en tafelpoot aan. Zo'n leuk gezicht!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ thema schuursponjes
    als ze het inslikken ..
    komt het in de maag dat zet uit en krijgen ze er zelf niet meer uit met ontlasting !!!!!!!!!!!!
    dus kijk uit mmet schuursponjes.. !!

@ iemand die zei dat het snel ging
    hahahaha.. ja ik ben al 31 weken van mij mag het wel opschieten

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heb ook een katertje van nu 5 maanden, best vermoeiend zo'n jong ding! Ik ben eigenlijk alleen oudere (dus rustige) katten gewend...

Dingen waar hij soms de hele dag mee druk is (en ik minder leuk vind :))

-constant miauwen in de badkamer, dan wil hij water uit de kraan en gaat dan van wasbak, douche naar bad :) overal wil hij water zien/drinken/mee spelen
    -graven in mn planten
    -klimmen in gordijnen
    -kleren van het droogrek afhalen
    -alles wat op de rand van de wasbak ligt gooit in erin
    -uit wc drinken en als je erop zit probeert ie het ook ;)
    -door de kamer rennen met hoge rug en mega staart :(
    -zit geregeld in de vaatwasser, duw ik het rek erin wat dus niet lukt:)

en vooral erg moe zijn na dit alles....

Bekijk bijlage 104176

:D

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh die lijkt echt sprekend op die van mij!
    Welke nu in een veel te kleine schoenendoos ligt te slapen haha
    Dat door de kamer rennen doet die van mij ook ja!
    Zo hard soms dat ik tegen de deur op rent en in 1 sprong over de bank vliegt... Ik lig soms dubbel van het lachen:)

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha is typisch kattengedrag denk ik zo.. Sommige leren het nooit af hoor!

Wij hebben er eentje hier van 2 jaar. Maar die doet nog allerlei gekke dingen:

- Haarplukken van de hond opeten
    - wij scheiden plastic afval zo nu en dan, en dan gaat hij in die tas zitten.
    - als ik restjes brood op het aanrecht laat liggen in een plastic zak, dan kan ik 's ochtends overal plastic zonder brood vandaan plukken
    - nu met de babyspulletjes die we krijgen zit hij constant met zijn kop in de tasjes.. Zo van ' Is dat voor mij??' haha
    - Als ik iets laat weken op het aanrecht bv. een aangekoekte pan gaat hij eruit drinken
    - Hij + andere kat gaan expres in de bench van de hond liggen zodra wij het niet zien. Als de hond dan wil komen liggen durft hij niet. Want de ene kat pist in zijn bench zodat de hond er niet meer in gaat. En de andere slaat als de hond erin wil liggen haha.
    - mieren/vliegen/spinnen; gaat hij zitten volgen met zijn ogen maar doet er niks mee
    - als mn vriend iets uit de snoep/koek/chips kast heeft gepakt gaan ze allebei het deurtje van die kast open proberen te doen.
    - ze klimmen in de lades van ons tv-meubel. Waar de xbox staat is zegmaar zo'n insteekvak ( effe foto opgezocht van tvmeubel haha IKEA | Tv- & mediameubels | Tv-meubels voor flatscreen-tv's groter dan 37'. | BONDE | Tv-meubel)
    En die kan open en dicht, als we tv kijken staat ie open. Soms vergaten we hem wel eens dicht te doen en dan gingen ze via daar in de lade liggen. En als hij dicht zit gaan ze de nageltjes ertussen zetten om erin te komen, maar het is een hele zware lade dus ze krijgen m niet open haha:p
    - ook vloeipapier/keukenpapier etc. overleefd hier niet lang!

Deel Deze Pagina