Mijn katje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieke23, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier ook 2 katten! 1 daarvan was als kitten al helemaal gek in dr hoofd! Nu nog steeds trouwens, maar ze heeft een keer een heel wietplantje opgegeten met toppen en al!!

We hadden het plantje van de buren kado gehad als welkomstgeschenk dat we daar kwamen wonen, wij blowen niet, dus we hadden het plantje gewoon voor de sier neergezet. Noujah tot mijn kat hem opvrat! Ze werd helemaal gek en scheurde door het huis heen! Haar ogen waren zo wijd als schoteltjes en ik dacht echt dat ze dood zo gaan ofzo! :|
    Ze heeft daarna dr hele voerbak in 1x leeggegeten!

Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden, noujah ze is nog steeds raar en kan je echt aankijken met een blik alsof er niemand thuis is! :p haha

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    haha
    Dat wilde ik ook net typen. Grappig zeg, die van mij is ook zwart met zo'n zwart kinnetje!

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

haha, die kat van mij ook , maf beest:)

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    nou ik heb ook een probleem met mijn kat arghhh !

Als hij iets niet mag (meestal omdat hij dan even niet naar buiten mag) kijkt hij je aan en gaat voor je neus zitten plassen... :S

Dus ik had hem pas in de gang gedaan toen er visite was (het was laat en ik wil ze nachts binnen hebben) toen de visite wegggingen had hij haar laarzen ondergeplast :S (hij is overigens wel geholpen).

We hebben dus een poes en een kater en die kater doet dat. Nu heb ik voor hem een andere kattenbak aangeschaft en een kattenluikje naar buiten voor hem gemaakt zodat hij wel continu heen en weer kan. En nu komt het..... gister komt hij van buiten rent direct door naar de mand van onze hond en gaat daar lekker de boel onder zeiken :S:S:S ik wordt knetter gek van hem maar hij is verder zooooo lief en knuffelig. Iemand enig idee wat het kan zijn en vooral wat er aan te doen???

5. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Misschien heeft ie last van blaasgruis ofzo?

Gr. Marielle

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)

nee dierenarts heeft gekeken naar zoiets maar er is niks met zijn blaas aan de hand. hij doet het dus echt om te zieken of aandacht o.i.d.

Deel Deze Pagina