Dat verschilt dus wel per gemeente zag ik. Maar is het niet landelijk? Wanneer mag de eerste schoen gezet worden?
Hij komt landelijk opp zaterdag 12 november aan in Dordrecht. Dit is ook de aankomst die je op tv ziet. Verder komt hij dat weekend of dat weekend erna aan in de verschillende steden. Kijk maar eens op deze site: Overzicht sinterklaas intochten 2011
Zaterdag 12 november is DE grote intocht die ook op tv word uitgezonden. Dus dan is hij echt in het land. Ik kijk er nu al naar uit, lekker met warme choco met slagroom op de bank mmmmm genieten word dat
op de 12e gaan wij in naastgelegen stad kijken, in ons eigen dorpje komt hij de 13e, wel leuk, kan ze hem 2 keer zien.
Inderdaad, de 12e gaan we kijken (naja, meer voor mama, G. snapt er toch nog helemaal niks van!). Volgens mij gaan we naar dezelfde stad Tulip De 19e komt ie volgens mij hier in het dorp aan, en dan gaan we uiteraard weer! Neem aan dat iedereen z'n schoentje mag zetten als hij "in Nederland" aankomt! *heb er zo'n zin in....*
Dit stond gisteren bij ons in de krant: Onze dochter is er een doe echt nachtangsten zou kunnen krijgen van het hele sinterklaasgebeuren, dus we houden het hier wel binnen de perken met de sinterklaas rituelen. 1-2x schoentje zetten, intocht op tv en een week later in het dorp en pakjesmiddag.
ja inderdaad, 12de in Dordrecht. Mn schoonma gaat t nog druk krijgen Die hebben een snackbar daar in de stad en hebben alvast flink ingeslagen whahaha. Wilde ook naar dordrecht gaan maar ben de 14de daar ookal en de 18de ook. beetje teveel avn t goeie om 3x in 1 week daar heen te rijden (vanuit lelystad is dat een flink stuk en niet gratis )