Mijn kereltje in ziekenhuis

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 2lovelychildren, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

2. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Veel sterkte!!!

3. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    beterschap meid, niets aan dat je kleine in ziekenhuis ligt gelukkig is het geen kinkhoest

onze jongste had toen rs virus erg benauwd en werd verneveld
    en je hoeft niet kwaad te zijn ivm liesbreukje dit is niet altijd goed te zien! allebeide jongens hadden aangeboren liesbreuken de oudste enkel de jongste dubbel en compeelt open naar balzak (we meenden dat hij groot geschapen was en veterolletjes had in liezen dit bleken breuken te zijn dit is pas gezien toen hij al een jaar was en de oudste was al 3! het zijn gelukkig kleine ingreepjes ze zijn allebeide al 2x geopereerd)

sterkte

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

beterschap!

5. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi allemaal

We zijn we lekker thuis hij heeft een virus maar moet hij gewoon uitzieken zeiden ze.
    Ze zouden morgen nog bellen omdat hij te weinig drinkt voor zijn gewicht sinds gisteren,maar sinds we thuis zijn drinkt hij zo als vanouds erg goed:)
    Ik heb een nieuwe afspraak gekregen voor over een paar weken ivm zijn hartruis,maar omdat ik al een uitgebreide hartecho gehad had naar zijn geboorte denken ze dat het echt onschuldig is,maar moet wachten totdat t rochelen weg is.
    Ik had ook nog verwijsbrief gekregen voor fiosiotherapie ivm zijn afgeplatte hoofdje, voorkeurshouding.
    Nu nog volgende maand naar een ander ziekenhuis toe voor afspraak voor t dna onderzoek om zeker te weten of hij echt geen noonansydroom heeft.
    Spannende tijden en ik krijg ook nog een afspraak thuis voor bij een andere ziekenhuis om de liesbreuk te verhelpen.

Ik wil tot slot iedereen hartelijk bedanken voor jullie lieve woorden:)
    groetjes

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goed nieuws! fijn dat jullie weer thuis zijn.

Share This Page