Mijn kerstengeltje is bijna jarig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanmara, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Sorry, misschien is dit een onnodig topic, maar ik moet het even ergens kwijt.
    Mijn kleine meisje is bijna jarig en wordt eerste kerstdag alweer 1! Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik kan me nog zo goed herinneren hoe ik die dagen in het ziekenhuis lag en dat ze besloot dat ze op 25 december jarig wilde zijn. ;) Ze was zo lief en zo klein en zo mooi...
    Door alle kerstversieringen in de winkels en op straat sta ik steeds weer stil bij haar geboorte. Ik heb een kerstbal voor haar gemaakt met een 1 erop, die hangt vol trots in de kamer.
    En nu, is het een lekkere kletskous van bijna 1 en kruipt ze als een gek door de kamer, staat ze te springen als ze muziek hoort en geeft ze heerlijke kusjes en knuffels. En natuurlijk is ze nog steeds te allerliefste! Ik ben verliefd!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

lief! En ja dit topic is volslagen overbodig, maar wel gezellig om te lezen en beter dan al dat droevige en slechte nieuws overal:)

Hele fijne kerst en een hele fijne 1ste verjaardag!

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Alvast gefeliciteerd! Ik moest even denken, wat voor stengeltje er bijna jarig was haha!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    was is het snel gegaan he!, mijn dochter is 2 weken later jarig, het jaar is omgevlogen.

alvast een fijne verjaardag!

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Dank jullie wel! Leuk dat jullie reageren! :)

@ MamaVanSimone: Een heel lief stengeltje! :D

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Heel herkenbaar dat zon jaar zo ontzettend snel gaat! Geniet alvast van de voorpret en de verjaardag zelf!

7. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Oh wat een heerlijke kerst :)
    Geniet er van!

Mijn kleintje is over 3 maanden 1, ik kan niet geloven dat het zo vreselijk snel is gegaan. Het cliche is waar he? De tijd vliegt!

Ineens staan, ineens kruipen, ineens langs de box wandelen... Wij moeten in Januari hem gaan inschrijven op school, ook zoiets. Anders loopt hij een plekje mis. Maar nu heb ik al een weeig gevoel in mijn maag... mijn kleintje straks, in zijn school uniform.. poeh..

Maar goed :)
    Ik wens je een hele leuke 1ste verjaardag van je kleintje en een heerlijke fijne kerst!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het is een cliche wat ze zeggen, maar je moet echt genieten want de tijd vliegt om.

Ik weet nog dat ik vorig jaar dacht: nog twee maanden en dan is Sven 1. En nu denk ik: Nog 2 maanden dan is Sven 2.

Het is niet normaal hoe vlot het allemaal gaat.
    Aan de andere kant: het wordt wel steeds leuker!!!

9. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deel je gevoel helemaal! Mijn dochter wordt de 23e 1 jaar! kerst zal altijd een extra speciaal gevoel geven! Ik denk nu ook heel veel over vorig jaar na wat er toen gebeurde en hoe alles is gegaan.

Veel mensen zeiden toen en nu nog oh wat een gedoe zo rond de kerst dat ze is geboren/jarig is, maar ik vind het vooral heel erg bijzonder!!

Jij alvast een hele fijne verjaardag en kerst toegewenst!

10. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    aah wat mooi opgeschreven:) Een fijne kerst met je lieve meisje!

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    #11 mamavanmara, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Ook de rest uiteraard bedankt voor jullie reacties.
    Het was een bijzondere dag! We hadden de woonkamer versierd met ballonnen en slingers, ik had een taart gemaakt. Ze stond de hele dag in het middelpunt, het voelde echt als haar dag. Mara werd wakker van haar slaapje precies op het tijdstip dat ze is geboren. Toen we 'lang zal ze leven' hadden gezongen, kwamen bij mij de tranen. Van geluk, van trots, van blijdschap, van het terugdenken aan een jaar geleden, van het besef dat ze mijn allermooiste 'bezit' is. Wat maakt ze mij intens gelukkig!
    En het klopt, de tijd gaat razendsnel en het wordt alsmaar leuker. Ik kijk uit naar alle leuke dingen die we met haar mee gaan maken.

Deel Deze Pagina