Hoeveel liga mogen baby's ( van 7 maanden) hebben? Ben er sinds vandaag mee begonnen en zoals verwacht vindt ze het lekkerrrrrrr. Maar mag ze een hele of is dat nog te veel voor haar leeftijd? Wil haar natuurlijk niet overvoeden...
Officieel zijn ze toch nog niet voor 7 maanden tenzij je ze verkruimelt in bijv fruithap of is dat weer veranderd? Hier kregen ze vanaf 6 maanden een kleine of een halve rijstwafel, een biskiwietje of liga (zo'n heel pakje vond ik persoonlijk echt te veel).
Als ik eerlijk mag zijn zou ik helemaal geen liga geven..bomvol suikers. ik zou een halve rijstewafel geven of soepstengel of wat rauwkost als tussendoortje.
Hier kreeg ze met name rijstwafeltjes... naturel of die van goodies! Die liga´s zijn inderdaad alleen bedoeld om te verkruimelen en dan vind ik een halve al veel eigenlijk! Zitten toch ook wel redelijk wat suikers in... Maar goed, je mag natuurlijk zelf bepalen hoeveel je er van geeft.
Mijn zoon vind van die cragotte crackers erg lekker...die eet ik zelf ook weleens en met een halve weet hij wel raad. Hij is zeven maanden