Hoi Dames, Ik heb in het verleden wel eens topics voorbij zien komen van kinderen die spullen per ongeluk kapot maakten. Nu is het ons gebeurd. Onze dochter had de Ipad gepakt en op de tegelvloer laten vallen (per ongeluk). Nu zitten er door het hele scherm barsten! Kan ik dit via de verzekering laten vergoeden? Of hebben we gewoon pech? Hoor graag jullie advies. Groeten Zonstraal
Even je verzekering bellen, dan weet je het Hangt er namelijk maar helemaal vanaf hoe je verzekerd bent.
Ja dit kan via de verzekering. Ligt er ook aan of jullie een eigen risico hebben. Vaak wordt dan het bedrag uit betaald van reparatie min het eigen risico.
Hier zijn we bij de ABN verzekerd en hebben speciaal iets extras aan laten vinken zodat dit wel gedekt is. Zelfs als wij zelf een vaas op een glazen tafel te hard neerzetten dan wordt dit gedekt.
Laatst hadden wij precies hetzelfde. Wij hebben niet de moeite genomen om de verzekering te bellen. Wij hebben het zelf betaald. Was 95,-. Misschien dat ik alsnog de verzekering ga bellen.
Is hier afgelopen zomer gebeurd, wij hadden pech viel niet in de dekking, koste iets van 100 euro geloof ik
Hier is het 2 jaar terug gebeurt met de laptop. Ons zoontje gooide die per ongeluk van de bank. Scherm in duizend stukjes. Werd volledig vergoed door de verzekering. Kijk je verzekering even goed na!
Bij ons is het verzekerd, ook als de honden wat slopen. Ik zou dus even bellen en kijken of dat bij jullie ook zo is
Hoi Dames, Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb gelijk gebeld en we krijgen 1/3 van aankoopbedrag vergoed. Als we offerte gaan opvragen en opsturen en het bedrag zit binnen die 1/3 dan regelen hun het verder. Pff, wat een opluchting haha!!
ik heb deze hoes erom gedaan Trust Kid-proof Case for iPad mini? Bestel nu bij wehkamp.nl erg stevig en beschermend. heb nu als voorbeeld mini zie ik maar voor gewone is hij er ook
Wij hadden het afgelopen zomer ook tijdens de vakantie. We hebben het vergoed gekregen door onze reisverzekeraar.
Ligt aan de dekking van de verzekering. Wij hebben alrisk verzekering en kregen kapot scherm van tel wel vergoed en was bedrag van 261 euro.