mamamarije, ja idd. zo typisch. snap niet dat je voor je kinderen niet die knop om kan zetten, het is je kind niet de kat van de buurman!! die moeder houdt het programma dus nog geen 5 minuten volgens de regels vol, waar begin je dan aan? ook die opmerking dat het wel aan de voedingstoffen zal liggen, ja wat denk je van al die verzadigde vetten, koolhydraten, suikers etc. nee moeders denkt hij dik wordt van het Niet eten en sporten, kom op. vindt het echt zielig voor die kindjes. groetjes joyce off topic, voel een nieuwe topic x factor aankomen, maar misschien dat ik ook niet ga kijken vanwege stacey, heb ook altijd het idee dat de kandidaten van gordon strenger bekritiseerd worden omdat hij het jurylid is, maar goed sorry offtopic, ik hou er over op. neem nog maar een paar glazen water.
Kind heeft geen rem, kind kan wel hele tijd eten. Euh ja, verantwoordelijkheid als ouder toch om dan aan de rem te trekken? Of ben ik nou gek?
oooooo, lekker friet met mayo!!!! geef maar aan mij!!! joyce, sorry maar ik heb er zo een trek in nu ik met mijn dieet bezig ben!
@ joyce: ahahahahaha, ik moet bekennen dat ik ook met een ietsepietsie beetje chocola op de bank zit Kan me voorstellen dat je hier honger van krijgt! ontopic: 'ik vind nee een heel moeilijk woord'.... maak dan ook geen 7 gehaktballen als je 5 gezinsleden hebt! of zet ze niet op tafel.... tellen is niet moeilijk hoor!
dit vind ik echt ouders die hun kinderen mishandelen de dood indrijven als het niet stopt dit is echt om te huilen
als je als moeder zijnde zo rot terug kijkt op je gewicht enz waarom doe je je kind dit dan aan?? wat een bord voor die kop zeg
zouden we nu eindelijk een paar ouders krijgen die het kwartje laten vallen? of is dat té hoopvol.....?
Oke je zit zelf niet lekker in je vel, en je kind doe je het wel aan?? Zag het hier wel vaker voorbij komen dat de ouders ook niet de slankste zijn. Vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. niet iedereen heeft maatje 38, en dan heb je ook kinderen die te dik zijn. HEeft met de opvoeding te maken die je je kind geeft
Ik snap niet dat je als ouder zijnde je kind niet tot halt roept. Mijn zoon is ook wat te zwaar gelukkig niet zo extreem als deze kinderen en nu hij langer word, word het ook minder, maar echt die krijgt echt niet alles te eten wat hij wil, sterker nog mensen vinden ons zelfs te streng. De enige dag dat hij wat lekkers krijgt, is op zaterdag avond. Verder moet ie het doen met tussendoortjes als fruit, stukje onbijtkoek enz.
QUE, ja dat viel me ook op, krijg een beetje het idee de ouder/s hun eigen probleem projecteren op de kinderen , ook dat de ouders absoluut geen nee kunnen zeggen. maar hoe kan je dan ook 3 keer per week friet gaan halen, ze is huisvrouw! haar kinderen zijn op een leeftijd dat ze zichzelf aankleden etc, zijn geen tijdrovende babies meer, dan kan je toch wel de tijd vinden om een lekkere maaltijd op tafel te zetten? ( niet verkeerd bedoelt naar huisvrouwen in het algemeen, absoluut niet) kinderen hebben nu al een eetprobleem voor de rest van hun leven, zo zielig!!!
Maar van die opvoeding is het voorbeeld dat je geeft qua eten, zelfbeeld, levensstijl een integraal onderdeel.
"dan moet ik wel stevig in mijn schoenen staan" proest sorry, maar ik geloof ook dat ze dat staat gezien het postuur van moeders!! joyce sorry ben een beetje baldadig!!