Mijn kind is te dik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamv1, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat zag ik ook! :$
    Mocht dat mens al vanaf de eerste keer dat ik haar zag al niet! Yak wat een rotmens!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor wie het gemist heeft, herhaling is nu op RTL4 te zien!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    is er dan niemand geschokt over het feit dat 2 kinderen van 11 (geloof ik dat de jongen was) en laat het zusje 8 of 9 zijn tussen de middag alleen in huis zitten en dus voor zichzelf moeten zorgen.

Persoonlijk zou ik dan kiezen om ze te laten overblijven op school als ik zelf thuis niet aanwezig zou kunnen zijn.

Vond die moeder nou ook niet een echte motiverende houding hebben en overal onderuit proberen te komen ;), nee dat shot is van eerder want die vuilniszak met snoep (die overigens niet uit een snoepla kwam want die hadden ze niet ;)) is echt in de vuilnisbak gebleven. En snoep in kasten telde niet want er was alleen wat gezegd over snoep in lades.

Vond het wel leuk dat ze de kinderen gingen laten proeven, ja zelfs met het kleine meisje wat erg gestimuleert werd om een paar happen te nemen. Ik ben ook van mening dat je met 1 hapje nog niet echt kunt zeggen of je iets nu echt niet lust of wel.
    En samen koken is toch altijd leuk

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

De mijne ook echt niet..bah!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    FF SERIEUS

heten die mensen Familie Heeldun? NEE, dat ga je niet menen

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahahah Devil!!!!:D LOL

Ik kijk het nu op rtlgemist, maar damn die moeder wat een domme domme koe, met het gaat alleen om de la!!!! Dat jongetje wilde nog het goede voorbeeld geven en zei wuift het weg...:$

Echt en dan die supermarkt..damn joh! Dan verander je die schappen toch. En vragen wat ze wil eten en ze wil verdorie een pizza?? Wat denk jezelf klaar is klaar...:x

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    En hoe doen ze dat met de omzet dan??Als ze gewoon mogen pakken dan klopt die inventarisatie toch niet meer??

8. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ppfff wat een figuren zeg sorry hoor maar je kind zo dik laten worden? Dat hebben ze echt voor het grootste deel zelf in de hand. En dan gaan huilen, kom op zeg pak je boel bij elkaar wees volwassen en doe er wat aan! En als je dat niet alleen kan dan zijn er genoeg mensen/professionals die je daarbij kunnen helpen.

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik kijk nu naar de herhaling. Het is voor het eerst dat ik programma zie, maar ik ben nog niet enthousiast hoor.

Je zet je kind nogal te kijk. Arm kind.

Die dieetiste (schrijf je dat zo?) is nogal een tante. Die Nicolette heeft zelf vast geen kinderen....

En die ouders.......:(:(

Naja, ik ga me maar weer eens verbazen.

10. Tennes

Tennes Niet meer actief

Nou inderdaad! Daar heb ik me ook over verbaasd

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee hoor, daar schrik ik helemaal niet van.
    Vanaf groep 4/5 moest ik ook zelf naar school en terug, zelf voor eten zorgen.
    Wij leren op het kdv kinderen van 3 jaar al zelf hun brood smeren, wat is daar nou zo schokkend aan?
    Je moet natuurlijk niet te vroeg beginnen, maar te lang alles uit de handen van je kinderen nemen is ook niet goed.
    Soms moet er gewoon gewerkt worden, en overblijven vind ik persoonlijk nog zieliger ( op die leeftijd ) dan zelf naar huis fietsen en lekker zelf wat klaarmaken.
    Tenzij de afstand natuurlijk te groot is om te fietsen of iets dergelijks.

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Oh ik moest toen ook wel veel zelf doen hoor maar mijn moeder was wel thuis en koos ik erzelf voor om ook af en toe over te blijven omdat het daar zo gezellig was altijd.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zolang mijn kinderen op de basisschool zitten, vind ik het persoonlijk niet verantwoord om ze alleen tussen de middag in huis te laten.
    Dus of mama is in huis of ze blijven over, maar ze zullen niet alleen zijn tussen de middag.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vind het uberhaupt al geen goed voorbeeld om je kinderen in de cafetaria te laten lunchen met zo'n vette patatlucht om je heen, dat kan toch ook gewoon thuis? én met een gezonde boterham?
    ze wonen er praktisch boven :(

Dat van die supermarkt is helemaal een mooie
    ze lopen 3x per dag door de super heen om naar huis te gaan.
    nu heeft de dietiste die tussendeur op slot gedaan en de sleutel aan pa gegeven, dat is toch water naar de zee dragen? dan kun je er op wachten dat het weer misgaat ;)

ik zei tegen mijn vriend nog voor de grap: zonde dat ze die frisdrankflessen leeggooien, die kunnen ze ook afgeprijsd in de winkel terugzetten, levert het ook nog wat op LOL :D

Die muts van die vuilniszak begin ik maar niet over, wat een kenau!:$
    en ja die komt echt uit een struisvogelei

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Mee eens! het gaat niet eens om het feit dat ze alleen thuis zijn, maar meer dat er dus geen controle is over wat ze eten (en dat blijkt ?!?)

Ik had deze aflevering wel meer het idee dat het allemaal niet echt serieus genomen werd.. (net zoals gezegd werd)
    Je hebt toch een bord voor je kop als je na al die resultaten toch nog op de oude voet doorgaat? ik bedoel... het feit dat je kind gezondheids problemen kan krijgen draait toch al een knop om? of ben ik nou gek...

16. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik vraag me ook ernstig af of deze mensen het niet KUNNEN of niet WILLEN snappen.... ik vrees het laatste...

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vind je dat echt? Dat kan ik echt niet begrijpen. Mijn eerste reactie was juist "waarom blijven die kinderen niet over?!". Ik bleef als kind zelfs over terwijl mijn moeder thuis was, omdat ik het zo leuk vond en bijna al mijn vriendinnetjes overbleven.

18. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik vind overblijven niet zielig, maar naar huis laten gaan ook niet. Denk dat het aan het kind ligt. Het ene kind vind het heerlijk om op school te blijven (gezellig!), het andere kind vind het misschien wel prettiger om even een break te hebben van de drukke dag/klas met al die andere kids.

Maar ik denk wel, dat als je kids tussen de middag thuis zijn, je er voor moet waken dat er idd wel gezond geluncht wordt! Dat zal niet altijd meevallen naarmate ze ouder worden, maar zolang je geen troep in huis hebt, kunnen ze het ook niet eten!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben heel ouderwets opgevoed en mijn mama was dus altijd thuis als ik uitschool kwam tijdens de lunch en erna ook.
    Ik wilde niet overblijven en vond 'sleutel'kinderen altijd een beetje zielig.:) Vond het zelf zo heeerlijk dat ik even mn ochtend kon vertellen aan mn moeder...
    Zelf zou ik mn kinderen tussen de middag echt niet alleen laten, misschien vanaf groep 8 maar eerder echt niet. Vindt het onverantwoord. Dan blijven ze maar over.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen ik jong was waren er inderdaad ook diverse 'sleutelkinderen'. Niet tussen de middag, - dan bleven ze over- maar na school wel. En dat vonden wij toen ook 'normaal' . Tja en deze kinderen doen het tussen de middag...
    Om 16:00 uur als pa en ma nog niet thuis waren, konden die kinderen dus eigenlijk óók snacken.. maar dat gebeurde blijkbaar niet -omdat ze zo niet opgegroeid waren.

Deel Deze Pagina