Ik snap dat tv hangen niet helemaal. Toen ik klein was en het was goed weer kon ik gewoon naar buiten of ik nu wilde of niet. Maar ze laten die kinderen overal hun gang in gaan wie is eigenlijk de baas
"neee! jij blijft van mijn tv af".. hallo.. wat een mondje.. moest ik vroeger doen... wat een programma ook. zit weer met volle verbazing te kijken!
Nou inderdaad. Mijn vader was echt niet in discussie gegaan. Die had gewoon gezegd: niet zo brutaal ik heb hem betaald en hij gaat eruit!
en dat omkopen... komop zeg.. die pa moet op assertiviteitstraining.. in plaats van dat onderhandelen met een kind.. te gek voor woorden.. ik denk dat "ik zeg je nu dat die tv weggaat" voldoende moet zijn. Zo niet, dan toch.. Dat kind komt er uiteindelijk met een touchscreen-computer vanaf én over een paar dagen mag die tv weer terug.. belachelijk
Gaat dat lukken? ik denk het wel Tuurlijk gaat dat lukken mijn kind is belangrijk! maar dat zeggen ze niet.
Idd. Kijk met ongeloof naar die ouders. Kinderen bepalen, kan toch niet? Moeder vindt het allemaal zo erg(en maar huilen....), maar het is blijkbaar niet motiverend genoeg om er ook echt voor te gaan. Het gaat nota bene om de gezondheid van je kind!! Ik snap dat niet?!
Kijk dat hoofd van die moeder van Enrico Daar moet ze volgens mij even overleggen en omkopen met Enrico. Volgens mij weten ze het gevaar van overgewicht echt niet. Ongeloofelijk. Het zijn kinderen die ouders moeten beslissen niet de kinderen.
haha inderdaad.. en helemaal die blonde vrouw met die afschuwelijke make-up.. Wat een figuur zeg.. Bracht de kids 2 of 3x per week naar de friettent omdat ze te druk had om te koken.. Ben ik trouwens de enige die zich verbaast over die afschuwelijke make-up? eyeliner bijna op haar wang, en knal rode blush..
Iemand in de zeik nemen als je de tv afpakt?? Het schofterig noemen?? Die pa is niet wijs!! :x Het is gdv voor de gezondheid van je zoon!! Het leven bestaat toch niet alleen uit tv kijken?? En nee die make-up kan echt niet nee!!
He zo'n grijze trui heb ik ook heeft ze tenminste 1 ding goed gedaan,hihi. Maar inderdaad die make-up verschrikkelijk.
Nee ik vind t een afschuwelijke vrouw om te zien. Snap écht niet dat die ouders het gewoon niet willen zien.. Kan me er super kwaad om maken, wat doe je je kind toch aan! :x
Everlien moet eerst eens hard aan haar zelf gaan werken, zo kun je je dochter toch niet helpen?? bij het kleinste dingetje meteen huilen, dan zit je niet goed in je vel hoor!
Lijkt me best een lieve moeder hoor die van dat meisje. Maar ze moet al lichter zijn van al dat vocht dat ze verliest